Nupp, det där är en BP FF Chrono..
...min första tanke också.
Fast det är väl inte det?
Arabiska index vid 12, 2, 4, 6, etc...
EDIT.
Inte rätt bandhorn heller(?)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nupp, det där är en BP FF Chrono..
Sjukt suddig bild, men tittar man närmare ser man att du har rätt, det är inte en FF Chrono.....min första tanke också.
Fast det är väl inte det?
Arabiska index vid 12, 2, 4, 6, etc...
EDIT.
Inte rätt bandhorn heller(?)
Nått skräpLidström kör en vad för nått?
Sjukt suddig bild, men tittar man närmare ser man att du har rätt, det är inte en FF Chrono..
Säker? Hittar ingen med samma raka bandhorn och arabiska siffror.Nupp, det där är en BP FF Chrono..
Klla vridringen tex. Lidas klocka verkar sakna de tydliga 15, 30 och 45-markeringarna..Säker? Hittar ingen med samma raka bandhorn och arabiska siffror.
https://www.google.se/search?q=blan...eiiqTSAhXK2SwKHaEwDygQsAQIHg&biw=1020&bih=676
Vi är ju ett stort forum...
Klart att någon måste känna Nicklas, så att vi kan gå till botten med detta. Sjukt retligt.
Säker? Hittar ingen med samma raka bandhorn och arabiska siffror.
https://www.google.se/search?q=blan...eiiqTSAhXK2SwKHaEwDygQsAQIHg&biw=1020&bih=676
edit: tvåa på den...
Är ganska säker på att det är ngn kinaklocka... Kolla subdialsen.Klla vridringen tex. Lidas klocka verkar sakna de tydliga 15, 30 och 45-markeringarna..
Väldigt intressant att veta vad som gör hans samling fyrplus, och inte tre- eller femplus.Någon som vet vad HM stefan sitter på för samling, enligt rykten ska de vara ++++ !!
Vet vad han har på magen men inte på armen.Någon som vet vad årets Mello-kung sportar för klocka ?
Någon som vet vad HM stefan sitter på för samling, enligt rykten ska de vara ++++ !!
Klass.Var på samma bröllop som Steffe för ett par år sedan. Inför vigseln kom han i mjölkvit smoking och guld-patek med rejält med komplikationer. Skön herre förövrigt. Hans fru bar Patek Nautilus med strösslad bezel.
Hahahaha Tur att man flippat sin Sub.Sitter och blänger på Ullared.
Är det så att Ola-Conny av alla människor bär en Sub?!
Tror du det var subHahahaha Tur att man flippat sin Sub.
Ingen aning, kollar inte på Ullared (men vet såklart vem Morgan/Ola-Conny är).Tror du det var sub
Sitter och blänger på Ullared.
Är det så att Ola-Conny av alla människor bär en Sub?!
Ok men tyckte inte Class en såg ut som rolexTydligen varit i Schweiz och kollat in Rolex förut --> http://www.dplay.se/en-stark-aventyrsresa/season-3-nasta-schweiz/
Hahaalltid kul att se vad kändisarna bär. Dock blir flickvännen lika less på mig varje gång jag pausar TiVo'n och går fram till TVn för att granska vad dom har på sig..
Såg den också, riktigt snyggt val! Nu måste nån bara hjälpa honom med sin smoking...David Hellenius med en Jaeger -LeCoultre Geophysic Universal Time
Skulle säga 14270.Semi-kändisen, och Nordea's VD, Casper von Koskull kör väl en DJ eller är det kanske en Explorer I?
Gammalt inlägg men för att flika in: Generaldirektörer är i egentlig mening inget politiskt position utan den högsta (tjänstemanna-) chefen för en statlig förvaltningsmyndighet. Dessa tillsätts förvisso av regeringen, och tillsättningsförfarandet omfattas av sekretess (jfr 39 kap. 5 b § OSL).Med risk för att det kanske har ändrats på senare år och min kunskap om det hela kan vara för gammal så är utnämningen av generaldirektörer en sluten process hos regeringskansliet, varför det inte är möjligt att granska de grunder som ligger bakom utnämningar av generaldirektörer. Vad som dock går att granska är vilka generaldirektörer som utses och där kan tydligt noteras att det från och till finns ett tydligt inslag av politik. Det tydligaste exemplet just nu får väl ändå vara Dan Eliasson (även om hans nuvarande titel förvisso är rikspolischef).
Jag är mycket väl medveten om att generaldirektörer inte innehar politiska positioner. Jag beklagar att det missförstods i sådan stor utsträckning att jag skrev "en högst politisk position", jag trodde att det tydligare framgick att jag inte menade att titeln var formellt politisk. Göran Persson myglade inte ens med att tillsättningen av höga tjänstemän inom staten ofta sker via politiska led:Gammalt inlägg men för att flika in: Generaldirektörer är i egentlig mening inget politiskt position utan den högsta (tjänstemanna-) chefen för en statlig förvaltningsmyndighet. Dessa tillsätts förvisso av regeringen, och tillsättningsförfarandet omfattas av sekretess (jfr 39 kap. 5 b § OSL).
En helt annan sak är att det på sina håll i den statliga förvaltningen finns en kultur att sätta gamla avdankade regeringspolitiker på sådana poster, mindre för att påverka myndighetens arbete och mer som ett avgångsvederlag (Nils Öberg framstår för mig som ganska engagerad i KV:s verksamhet, vilket dessvärre inte alltid är fallet). Ibland kommer de från elefantkyrkogården (regeringskansliet), ibland går de tillbaka dit efter sin ämbetsperiod. Just Nils Öberg tror jag i huvudsak har gjort en opolitisk karriär, närmast som expeditionschef på judep.