Kugghjul
Silver
Dagens BLT:
Killen blir mer och mer lik Marie (i Roxette / Växeln). Svensk Caitlyn?
Snygg matchning av outfit och klocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dagens BLT:
Ok ok ok, kan Rockys skapare bära en Tag Heuer LINK så kanske den har något ändå.
Tillsv bär vi som är ängsliga våra Rolex.
Såg även honom på Dubais flygplats med en Yacht master everose. Hans polare bar en helguld AP kronograf med blå tavla.Har även en helgulds sub.
Antar att UFC har betalat lite då.Såg även honom på Dubais flygplats med en Yacht master everose. Hans polare bar en helguld AP kronograf med blå tavla.
Tycker folk verkligen att det är bekvämt att ha en så illasittande länk? Jag skulle bli tokig efter två minuter med klockan slängandes runt handleden på det sättet...
sedär, reklamfilmen han gör för Trivago verkar löna sig...Martin Björk med stekar-Daytona
Verkar löna sig att sälja kläder....................
Patek 5711?
Ni som kollar hockeyn - vad har Grönborg för klocka?
En submariner date skulle jag säga.Oklart om det är Grönborg, men en Sub är det.
Säker? jag tycker det ser ut som datum saknas?..En submariner date skulle jag säga.
Fake?Säker? jag tycker det ser ut som datum saknas?..
Måste väl vara det
Boetten ser knas ut, men det kan ju iofs innebära att han servat den för många gånger hos svensk AD.Måste väl vara det
Garanterat en parfymklocka!(Ö)-kända svenskars klockor bör väl också få plats i tråden? 42-åringen i Arboga, vad ser hon ut att sporta för klocka under huvudförhandlingen i tingsrätten?
Känner stanken av Michael Kors eller DKNY ända hit(Ö)-kända svenskars klockor bör väl också få plats i tråden? 42-åringen i Arboga, vad ser hon ut att sporta för klocka under huvudförhandlingen i tingsrätten?
Fast de har skrivit hur hon varit besatt av pengar och värdefulla saker och skrivit dyrbar guldklocka. Men visst, det kan ju vara att de inte vet nått om sådant.Känner stanken av Michael Kors eller DKNY ända hit
Jag kan givetvis ha fel. Men jag tycker den blänker så där "parfymklocke-kladdigt" i glas och boett...Fast de har skrivit hur hon varit besatt av pengar och värdefulla saker och skrivit dyrbar guldklocka. Men visst, det kan ju vara att de inte vet nått om sådant.
/Söder
Kör han fortfarande grejen att göra reklam för de fullständigt värdelösa "CCCP"-produkterna han tydligen köpt in sig i? Gillar Wikegård men slutade följa hans instagram när det enda han gjorde var att promota ett företag helt dömt att konka.Vet inte om det nämns tidigare i tråden men denna herre ligger ju i tiden nu när det är VM och allt
Wikegård kör en blå aquaracer
Ingen aning, följer inte honom på instagram. Han är en riktigt chef oavsett!Kör han fortfarande grejen att göra reklam för de fullständigt värdelösa "CCCP"-produkterna han tydligen köpt in sig i? Gillar Wikegård men slutade följa hans instagram när det enda han gjorde var att promota ett företag helt dömt att konka.