Haha. DatumBUBBLA*. Ordmärkare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha. DatumBUBBLA*. Ordmärkare
Märkte inte ord, jag var seriös! Tyckte den såg lite konstig ut, men å andra sidan ingen höjdarbild..Haha. DatumBUBBLA*. Ordmärkare
Haha ok.Märkte inte ord, jag var seriös! Tyckte den såg lite konstig ut, men å andra sidan ingen höjdarbild..
Bildkvaliten är väl sådan att det kan vara en äkta, en fake, en hommage (Steinhart) eller dagens lunch.Haha ok.
Ja jag säger varken bu eller bä. Det är jag för oerfaren för att se
Menar att även om bildkvalitén skulle vara tiptop skulle jag ändå inte kunna vare sig döma eller fria. Om det nu inte skulle vara så uppenbara fel så t.o.m en blind höna skulle kunna peka ut den som fake. Typ.Bildkvaliten är väl sådan att det kan vara en äkta, en fake, en hommage (Steinhart) eller dagens lunch.
Nix, det var inte riktat mot dig direkt, blev lite otydligt i och med att jag citerade digMenar att även om bildkvalitén skulle vara tiptop skulle jag ändå inte kunna vare sig döma eller fria. Om det nu inte skulle vara så uppenbara fel så t.o.m en blind höna skulle kunna peka ut den som fake. Typ.
Nya jumpapjuck, trodde inte att man skulle behöva gå in såna, men det ska man tydligen
Sorry postade i helt fel trådVad är du känd för?
Inte direkt
...eller har hybris!
Ja det skulle va det då
Haha joo.... och som Henkan sa....inte så jävla gött att dra ut på en löptur med en löst hängande explorer.
Är det inte en Rolex Explorer?
/Söder
Kan den bara sluta gå....? Till och med min hund blir galen varjegång han börjar prata om hur lätt det är att navigera på denna kaosartade sajt.sedär, reklamfilmen han gör för Trivago verkar löna sig...
Har jobbat i Norge. Pulsklocka och gympaskor (inte sneakers utan träningsskor!) är fullt normalt till kostym.Nog för att han bara är unions-svensk, men kungligheter borde väl ha något mer passande än löparskräp på högtider?
Prins Haakon
Dem borde tas om hand ;-)Har jobbat i Norge. Pulsklocka och gympaskor (inte sneakers utan träningsskor!) är fullt normalt till kostym.
Grr, sneakers eller löparskor är inte okej till kostym. Undantaget möjligtvis om du har någon skada eller liknande och behöver extra dämpning. Folk borde lära sig att skaffa ordentliga skor, då skulle de inte bli lika trötta i fötterna och tro att sneakers är universallösningen..Har jobbat i Norge. Pulsklocka och gympaskor (inte sneakers utan träningsskor!) är fullt normalt till kostym.
Han satt framför mig på en flygning till USA alldeles nyligen och han hade något liknande då också.Nog för att han bara är unions-svensk, men kungligheter borde väl ha något mer passande än löparskräp på högtider?
Prins Haakon
Lägger till några bilderEn del godbitar i detta klippet, Fasth med en patek, läck med en sub och Ekman-Larson kör hublot.http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/217284
Nog för att han bara är unions-svensk, men kungligheter borde väl ha något mer passande än löparskräp på högtider?
Prins Haakon
Någon som sett någon skymt av vad Henke Lundqvist kör?
https://klocksnack.se/search/5841838/?q=henrik+lundqvist&t=post&o=relevance&c[thread]=1622Någon som sett någon skymt av vad Henke Lundqvist kör?