Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För att slänga in ett nytt förslag. Rolex nya OP36 med svart tavla tycker jag är riktigt fin. Då blir det borstad länk med svart tavla och 36 mm som såg riktigt bra ut på dig.
![]()
Snyggt! Har du fortfarande kvar plastring och hangtags på den?![]()
![]()
Köpte min första rolle (en Expy 1) i höstas. Är fortafarnade grymt nöjd. Den funkar till precis ALLT. Helt klart en keeper.
Det är en Explorer 36:a du och alla andra vill ha. Men innan du inser det så går det bra med den nya OP 36:an![]()
Välkommen in i värmenKan säga att jag precis köpt en Explorer 1!![]()
Alltid lika kul med genomtänkta och bra val!Kan säga att jag efter mycket om och men valt att gå rakt för en Explorer 1.
Den känns perfekt såhär nu när den är kortad efter mig och allt sitter som de ska!
Jag ska göra en ”riktig” tråd om den sen tänkte jag, men kan lägga in en liten sneak peak!
![]()
![]()
Nu måste jag bara vänta till min födelsedag tills jag får se den igen, jobbigt!
Tack alla!
Mycket bra! Gratulerar!Kan säga att jag efter mycket om och men valt att gå rakt för en Explorer 1.
Den känns perfekt såhär nu när den är kortad efter mig och allt sitter som de ska!
Jag ska göra en ”riktig” tråd om den sen tänkte jag, men kan lägga in en liten sneak peak!
![]()
![]()
Tack alla!
Går du runt med tags och plats hahha, börjar bli som de där 59-50 kepsen där man sparar klistermärken.![]()
![]()
Köpte min första rolle (en Expy 1) i höstas. Är fortafarnade grymt nöjd. Den funkar till precis ALLT. Helt klart en keeper.
Bra val! Mer allround rolex går inte att hitta!Kan säga att jag efter mycket om och men valt att gå rakt för en Explorer 1.
![]()
![]()
Tack alla!
Går du runt med tags och plats hahha, börjar bli som de där 59-50 kepsen där man sparar klistermärken.
P.s fortfarande fin klocka![]()
Kan säga att jag efter mycket om och men valt att gå rakt för en Explorer 1.
Tack alla!
Grattis! Mycket bra val.Detta är efter tagsen är av!
För övrigt sa de på Nymans att de måste ta av tags och plast innan den går ur butiken?
Grattis till den perfekta klockan!Kan säga att jag efter mycket om och men valt att gå rakt för en Explorer 1.
![]()
![]()
Tack alla!
Bra val, ser bra ut! Det jag gillar med Explorer är att den är gjord för att få däng men funkar också till skjorta, glider under en tröjarm, är så jäkla läsbar, har bra lume, bra urverk, bra länk och sticker inte ut för mycket och har ett historiskt arv i klass med Omega speedmaster. Jag ser fram emot att slita på min (köpte en förra veckan). Hoppas du får mycket nöje av din, när du väl får denKan säga att jag efter mycket om och men valt att gå rakt för en Explorer 1.
![]()
![]()
Tack alla!