Code
AKA Vincent B
Skulle LÄTT köpa den istället för 114060. Haft 114060 och den är rätt tråkig..enligt mig..Ingen kommentar till detta förslag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle LÄTT köpa den istället för 114060. Haft 114060 och den är rätt tråkig..enligt mig..Ingen kommentar till detta förslag?
Datejust är fina men i men mening något "overpriced"Ingen kommentar till detta förslag?
Överpriced? Finns datejust II för runt 44-45k..Datejust är fina men i men mening något "overpriced"
Aa men nu snackar jag DJ41Överpriced? Finns datejust II för runt 44-45k..
Ja vet, har hört att ureverkt också ligger bakom det upptrissade piset. Men absolut, DJ41 är något jag smått överväger. Har dock varit så mycket snyggare om jubilee-länken hade sitt "riktiga" lås. Men Av någon anledning har rolex valt att köra ett oysterlås på en jubilee länk?Om du bryr dig om urverket, så kanske ändå DJ 41 i stål är ngt att fundera på? Den fick Rolex nya cal 3235 i år.
![]()
Redan tröttnat?Tycker det är coolt. Ingen vet riktigt vad man bär. Men som vissa säger, "Rolex är alltid Rolex"...tycker tavkan är RIKTIGT BRUTAL under solljus..
Nja tröttnat och tröttnat...kanske är för "stilren" för mig..men få se...har nåt och erbjuda?
Redan haft en sån, sålde för någon månad sedan av typ samma anledning. Blir nog ingen sån igenNja tröttnat och tröttnat...kanske är för "stilren" för mig..men få se...har nåt och erbjuda?
SKulle han inte köpa i typ februari?
Ingen aningSKulle han inte köpa i typ februari?
Tycker han verkar köpsugen...Ingen aningläste bara senaste 4 sidorna och blev nyfiken på om han köpt något än!
Ingen aningläste bara senaste 4 sidorna och blev nyfiken på om han köpt något än!