• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Köpa min första Rolex!

Vilken skulle du valt?

• Explorer 1

Röster: 79 29.9%
  • Sub no-date

Röster: 83 31.4%
  • Sub date

Röster: 102 38.6%

• Totala väljare
    264
BB3C4EB6-C6B7-44A2-ABF6-C65B51B05D44.jpeg

Om du bryr dig om urverket, så kanske ändå DJ 41 i stål är ngt att fundera på? Den fick Rolex nya cal 3235 i år.

BCBCD36C-58E0-41FB-A13D-22AFAEA06826.jpeg
Ja vet, har hört att ureverkt också ligger bakom det upptrissade piset. Men absolut, DJ41 är något jag smått överväger. Har dock varit så mycket snyggare om jubilee-länken hade sitt "riktiga" lås. Men Av någon anledning har rolex valt att köra ett oysterlås på en jubilee länk? :(

Gillar du inte kombinationen oysterlås/jubileelänk så går den ju att få med oysterlänk rakt av. Dock tyckte jag faktiskt om oysterlåset på jubileet. Länken ser lite mindre ut som ett smyckesarmband med den och den kommer med easylink extension.

@Beastmode
Har du köpt någon klocka än?
Eller är du fortfarande inte bestämt dig än?
SKulle han inte köpa i typ februari?
Ingen aning :) läste bara senaste 4 sidorna och blev nyfiken på om han köpt något än!

Jag och @Beastmode är samma person. Skapade detta konto, i samband med klockköpet! Har väll egentligen ingen bra anledning till varför, men var väll främst för att jag var trött på namnet och kände för "nystart". :)

Tror denna tråden svarar på era frågor: https://klocksnack.se/threads/rolex-explorer-214270-unboxing.82852/page-3#post-2080916

Tillbaka
Topp