Det finns så många "det beror på" så det är lättast om du pratar med säljarenTänkte att om någon här på KS redan visste att priset ej är prutbart behöver jag inte ta det med säljaren![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det finns så många "det beror på" så det är lättast om du pratar med säljarenTänkte att om någon här på KS redan visste att priset ej är prutbart behöver jag inte ta det med säljaren![]()
Det finns så många "det beror på" så det är lättast om du pratar med säljaren![]()
Det verkar som att dom har slutat boka klockor numera. Detta är svaret jag fick (Gäller en Rolex SS)
Thank you for your reply.
As mentioned in our previous email, we regret to inform you that we need to hold on to our company policy. The policy of Gassan Schiphol B.V. not to reveal the stock availability of Rolex professional steel models. Reservations on these models are also not possible (also not possible with deposit or full payment).
One of reason that we maintain this policy is that we would like to give every passenger at Schiphol Airport a fair chance to purchase these preferred watches. Another reason is that we receive many reservation request on a daily base for these models. If we proceed with all these reservation, we do not have any Rolex Steel Professional watch in our store and that is not preferred by Rolex and our management.
You are, however, able to purchase these Rolex professional Steel models when available, at the Gassan Watch and Jewelry shops as well as the Rolex Boutique at Amsterdam Airport Schiphol, upon departure.
We hope you understand one of the reasons that we maintain these policy and we trust we have informed you sufficiently.
Kind regards,
Gassan Schiphol BV
Myrthe
JaMen om jag förstår rätt har någon här lyckats med det tidigare?
Antar detSå med andra ord är detta något nytt som Gassan börjat med?
Det verkar som att dom har slutat boka klockor numera. Detta är svaret jag fick (Gäller en Rolex SS)
Thank you for your reply.
As mentioned in our previous email, we regret to inform you that we need to hold on to our company policy. The policy of Gassan Schiphol B.V. not to reveal the stock availability of Rolex professional steel models. Reservations on these models are also not possible (also not possible with deposit or full payment).
One of reason that we maintain this policy is that we would like to give every passenger at Schiphol Airport a fair chance to purchase these preferred watches. Another reason is that we receive many reservation request on a daily base for these models. If we proceed with all these reservation, we do not have any Rolex Steel Professional watch in our store and that is not preferred by Rolex and our management.
You are, however, able to purchase these Rolex professional Steel models when available, at the Gassan Watch and Jewelry shops as well as the Rolex Boutique at Amsterdam Airport Schiphol, upon departure.
We hope you understand one of the reasons that we maintain these policy and we trust we have informed you sufficiently.
Kind regards,
Gassan Schiphol BV
Myrthe
D
Dom lägger ej undan sportmodeller!
Du kan fortfarande boka tex en vanlig op eller dj !
seiko är relativt billigt där!Bangkok någon?![]()
Jaha okej. Tack för info!seiko är relativt billigt där!
dock varierande utbud beroende på butik.
rolex och omega är billigare inne i bangkok!
var ungefär 3k billigare att köpa en op36a inne i bangkok än på flygplatsen men vill du köpa tex seiko dykare så har dom relativt bra priser på dom!Jaha okej. Tack för info!![]()
Ja en seiko skulle kunna vara aktuellt. Eller typ omega/tudorvar ungefär 3k billigare att köpa en op36a inne i bangkok än på flygplatsen men vill du köpa tex seiko dykare så har dom relativt bra priser på dom!
tudor har en egen butik där iallafall!Ja en seiko skulle kunna vara aktuellt. Eller typ omega/tudor
Vafan.. haha. Prismässigt då?tudor har en egen butik där iallafall!
när jag var inne där i mars så kändes det sortimentmässigt som en rolex butik, endast en handfull sportklockor och resten skräp haha
asså vad jag såg så var allt förutom typ seiko rätt dyrt prismässigt...Vafan.. haha. Prismässigt då?
Ja okej.asså vad jag såg så var allt förutom typ seiko rätt dyrt prismässigt...
fast kan man tex springa över en BB58 eller en BBgmt och kanske få pris lite under list hör hemma så kan det nog vara en ok affär!
men ska du leta seiko så är aortimentet olika i dom olika små butikerna i "vingarna" här å var så hoppas du har tid![]()
finns ju gott om butiker att gå i så se till att det är du som håller i plånboken hahaJa okej.
Ska boka imorgon så får väl fixa tid. Jag tror tjejen kommer jubla över en 5h mellanlandning![]()
![]()
Spärrar kortet för utlandsköpfinns ju gott om butiker att gå i så se till att det är du som håller i plånboken haha
det viktiga är ju priset... fick du mycket rabatt?![]()
Fann denna på flygplatsen i Nice. Finns fortfarande seamaster och railmaster kvar om någon är intresserad eller har vägarna förbi.
vad jag har hört av en utav cheferna där så har dom otroligt svårt att få in sportmodellerna av någon konstig anledning...Besökte Geneves flygplats idag. Tyvärr väldigt kort om tid, men fick intrycket att rolexbutiken både hade rätt trist utbud samt inga superintressanta modeller inne. Mesta jag hittade var en Yacht-Master II och som vanligt en del i ädelmetall. Fanns även en daytona om jag inte missminner mig, dock i ädelmetall.
Personalen (eller den enda person som stod där inne) verkade måttligt intresserad när jag gick fram och frågade om en Explorer I eller II. Precis när jag lämnade butiken gled det in tre kineser som verkade impulsköpa en DJ, helt utan att ens försöka pruta. Anar att klockorna på den flygplatsen har rätt bra omsättning.
Var där för något år sedan. Ingenting!Chania på Kreta? Tänkte typ om de har någon rolig Swatch-butik eller liknande. Finare klockor tar jag med mig hemifrån.
det viktiga är ju priset... fick du mycket rabatt?