Har du fått något svar från gassan?
Haha gassan är SÄMST på att svara på mail ! Alltid lättast att ringa dom !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du fått något svar från gassan?
Om man handlar på schipol hos gassan kan man räkna med att man fått bättre pris där än hemma i butik, eller måste man ha kolla vad varje klocka kostar här hemma?
Handla vad? Man får ju inte veta vad som finns inne, om jag förstått saken rätt.Riktigt bra priser på schipol , känns ju som att man bara måste handla!
Nej du får helt enkelt titta in och se om det finns nåt du vill ha eller inte. Mellanlandade på både ner och uppvägen från Rom på Schiphol och vägen ner fanns inte så mycket som jag tyckte var intressant men på hemresan hittade jag min Explorer II och dessutom fanns där en 116613LN för 10250 Euro där som jag va grymt sugen på med..Handla vad? Man får ju inte veta vad som finns inne, om jag förstått saken rätt.
Retail priset tycks inte vara något speciellt och man får väl köpa tax free om man bor utanför EU, eller?Vill bara dela med mig av prisuppgift på Explorer 1 från Gassan:
"
Model name: Rolex Explorer I
Reference number: 214270
Retail price: 6,000 Euro
Tax free price: 4,958 Euro
"
Nej, som jag förstått det så får du köpa tax free även för rutter inom EU genom en undantagsregel. Finns mer att läsa om detta i denna tråd.Retail priset tycks inte vara något speciellt och man får väl köpa tax free om man bor utanför EU, eller?
Misstänker att du har fått priset från butiken i stan, inte butikerna på flygplatsen.Mailade Gassan om en Rolex 114200 med silvertavla.
Fick besked om att den skulle kosta 4700 euro, vilket är högre än svenskt listpris enl. Rolex hemsida.
Har någon varit med om detta tidigare? Det känns minst sagt märkligt.
40mm seadweller hade dom inne 22aug när jag var där iallafall.Hur många sportrolex kan man räkna med finns på lager på Gassans flygplatsbutiker? Nya ståldaytonan antar jag är kört, och att SD 116600 blir svårt?
Efter mycket mailande fram och tillbaka gällde priset jag fått i butiken i stan. På Schipol skulle den kosta 3884 euro.Mailade Gassan om en Rolex 114200 med silvertavla.
Fick besked om att den skulle kosta 4700 euro, vilket är högre än svenskt listpris enl. Rolex hemsida.
Har någon varit med om detta tidigare? Det känns minst sagt märkligt.
Shitload of Rolex @chuck.seNån som har mail adressen till shipload?
Haha tackar @sherwan
såg du om dom hade daytonan till försäljning?Jag mellanlandade i Doha, Qatar när jag flög hem ifrån Asien i förra veckan. Tog en sväng in på Rolex butik och noterade att en GMT Master II 116710LN listade cirka 63 000 kr där i jämförelse med 75 800 kr i Sverige. Bra deal ändå.
De hade dock tämligen svårt att ta mig på allvar då jag hade en G-Shock på armen!