• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kalles888

Knutte75

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Kalles var med som support på affär jag gjorde med kompis till honom i den övre prisklassen. Mycket kunnig, seriös och trevlig. Rekommenderas alla dagar i veckan.
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Köpt klocka i 15k-klassen av @kalles888. Mycket trevligt snack över FaceTime och fick t.o.m klockan levererad hem till dörren! Rekommenderas 100%!
 
Köpte klocka med delbyte på distans av @kalles888 Mycket smidig affär. Väldigt trevlig och bra kommunikation. Även när det blev en liten miss i konversationen hanterades det utmärkt. Gör gärna affärer igen. 100% GG👍
 

Phibbis

Breitling
Köpt en Rolex datejust av @kalles888.
Jag var tveksam till att skicka pengar innan jag har klockan i hand, då erbjöd @kalles888 möta mig halvvägs och göra affär f2f! Grym kille kommer garanterat göra fler affärer! 100% GG
 

kay75

Omega
sålde en Sea dweller till kalles888 och allt gick super smidigt och snabbt inga konstigheter alls,gör gärna fler affärer.
 

ez88

Omega
2-Faktor
Gjorde ytterligare en f2f affär med Kalles888, lika proffsig och seriös som första gången. Hoppas på fler affärer framöver! :D
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Jag har träffat @kalles888 för en F2F-bytesaffär på nivån guld-Rolex. Mycket trevlig affär, snabba puckar och gött tjöt. Precis som alla andra omdömen ovan skvallrar om så är detta en klockren, smidig och pålitlig person att göra klockaffärer med och jag gör gärna fler affärer i framtiden.

kslike
 
Topp