Finns 5 pack att köpa på www.snusbolaget.seNice! Går den att köpa fortfarande ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns 5 pack att köpa på www.snusbolaget.seNice! Går den att köpa fortfarande ?
Hur mycket mint smakar den?Finns 5 pack att köpa på www.snusbolaget.se
Inte mycket alls. Det är nog mer bara att jag upplever den så.Hur mycket mint smakar den?
Ettan jakt är samma som vanlig ettan, enbart en annan ettiket.Någon som har testat
Ettan jakt
Small batch no5 kaffe
General gastrormy
Sluta snusa så slipper du problemet.Har inte läst hela tråden så ber om ursäkt om det redan kommit upp.
Någon som testat Epok - Det vita snuset?
Något som jag som står i kassan uppskattar är att jag slipper få gula/bruna tänder! Inte jätte trevlig o le mot kunderna annars. Tyvärr är väl endast blåbär o enbär smakerna som smakar ok!
Väldigt skeptisk till det snuset, det är själva snuset som är vitt och det innebär att snuset är tvättat.Har inte läst hela tråden så ber om ursäkt om det redan kommit upp.
Någon som testat Epok - Det vita snuset?
Något som jag som står i kassan uppskattar är att jag slipper få gula/bruna tänder! Inte jätte trevlig o le mot kunderna annars. Tyvärr är väl endast blåbär o enbär smakerna som smakar ok!
Det har jag inte tänkt på.. låter inte nyttigt! Får nog göra som den andre sa. Helt enkelt sluta snusa!( iaf under arbetet)Väldigt skeptisk till det snuset, det är själva snuset som är vitt och det innebär att snuset är tvättat.
Hur de har burit sig åt för att göra det har jag ingen aning om men det låter allt annat än nyttigt.
Kör med vanligt white annars, alternativt borsta tänderna med rotborsteDet har jag inte tänkt på.. låter inte nyttigt! Får nog göra som den andre sa. Helt enkelt sluta snusa!( iaf under arbetet)
Snusar bara White, men det syns efter första prillan att jag haft en snus inne. Får ta med tandborsten till jobbet o borsta efter varje snus! xDKör med vanligt white annars, alternativt borsta tänderna med rotborste
Jag snusar vanligt brunsnus och har inte märkt av speciellt bruna tänder, använder eltandborste och tandkräm avsedd för rökare, funkar faktiskt riktigt bra
Väldigt skeptisk till det snuset, det är själva snuset som är vitt och det innebär att snuset är tvättat.
Hur de har burit sig åt för att göra det har jag ingen aning om men det låter allt annat än nyttigt.
Det går säkert korrekt till men jag hajade till när de sa att tobaken tvättas, såg ett paket via framför migDet finns lite olika produkter på marknaden, just Epok bleker tobak medans andra tillverkare har en tobaksfri produkt.
Skulle säga att det är lika "hälsosamt/farligt" som innan då allt går under livsmedelslagar och E-ämnen som är godkända.
Det går säkert korrekt till men jag hajade till när de sa att tobaken tvättas, såg ett paket via framför mig
Vad brukar du köra, grov/ettan?I regel är allt smaksatt snus rena giftet.
Så ren tobakssmak som möjligt vill jag ha
Kör ettan eller grov lös på dagarna och portion på kvällarna.Vad brukar du köra, grov/ettan?
Brukar köra köra general lös på dagen och portion under natten
Jag har för övrigt också slutat snusa efter att ha varit igång i 20+ år...
Ett alternativ är ju zyn, som är tobaksfri, om man inte vill förstöra tänderna. Klassas per definition inte som snus men innehåller iaf nikotin och är i en påse. Enda nackdelen är att dem är så jäkla små
Börja på natten med, det är nice!Kör ettan eller grov lös på dagarna och portion på kvällarna.
Snusa på natten försöker jag undvika
Har inte märkt någon skillnad på mina tänder öht. Borstar ni tänderna?Ett alternativ är ju zyn, som är tobaksfri, om man inte vill förstöra tänderna. Klassas per definition inte som snus men innehåller iaf nikotin och är i en påse. Enda nackdelen är att dem är så jäkla små
Samma här, märker ingen skillnad på tänder alls. Men börja på natten kommer jag nog inte göra, även om det alltid är nice med snus i käftenBörja på natten med, det är nice!
Har inte märkt någon skillnad på mina tänder öht. Borstar ni tänderna?
Börjat nyligen under tentaperioder och bara kört Zyn och enstaka white, så ingen aning om det gör någon skillnad Rolig parentes, var på föreläsning med Swedish Matchs VD som ansåg att snus var som sallad med nikotin och att det rimligen ska vara subventionerat av statenBörja på natten med, det är nice!
Har inte märkt någon skillnad på mina tänder öht. Borstar ni tänderna?
Menade mer att jag snusat lös/portion och mina tänder är fortfarande vita.Börjat nyligen under tentaperioder och bara kört Zyn och enstaka white, så ingen aning om det gör någon skillnad Rolig parentes, var på föreläsning med Swedish Matchs VD som ansåg att snus var som sallad med nikotin och att det rimligen ska vara subventionerat av staten
Recension gärna!!Nu jävlar ska det snusas!
Nu jävlar ska det snusas!
Recension gärna!!
Vad är grejen med det här? är det helheten man vill åt för själva känslan, då jag inte kan tänka mig att blandningen är annorlunda mot annat lössnus