• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Karlskronaklockan

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Var det någon som höll fast vid sin beställning? Kändes som att alla köpare rasade av en efter en ju längre tråden gick!
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Tråden om uppdateringar/förhandsvisningar m.m. blev ju låst med motivering att TS skulle återkomma på köp&sälj när det fanns en färdig produkt. Det har han inte gjort, så jag antar att det ännu inte finns en färdig klocka att köpa.
 

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Tråden om uppdateringar/förhandsvisningar m.m. blev ju låst med motivering att TS skulle återkomma på köp&sälj när det fanns en färdig produkt. Det har han inte gjort, så jag antar att det ännu inte finns en färdig klocka att köpa.
Sant, men hade inte folk redan betalat etc? Skulle ju kunnat levererats en första omgång isf? Långsökt men ändå ;)
 
P

Philippe Stern

Guest
Köpte min första klocka i Karlskrona. En Casio MD-703. Köptes hos Stjärnurmakaren bredvid Systembolaget nedanför Koppmansbacke.
 

marer

Cartier
Det kanske tar lång tid att designskydda modellen hos PRV. Antagligen står datorn fortfarande på och genererar "liknande träffar".
Alternativet är ju att handläggaren sitter och håller på ansökan för att ha något att visa på firmafestens roliga timme.
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Nästa (riktiga) regering kommer att avskaffa tv-licensen. Att ha tv-licens är som att ha en kiosk på en golfklubb där man tar själv och lägger pengarna i en burk. Av någon konstig anledning är det alltid för lite pengar i burken.
Kan bli så att nästa regering avskaffar TVn samt förbjuder golfbanor. Obemannade kiosker kommer redan före nästa val att vara förbjudet!
 
P

Philippe Stern

Guest
Innan Herr S låser tråden så konstaterar jag att det inte finns någon Karlskronaklocka levererad än. Verkar inte som det. To be continued....
 
Topp