• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kermit (16610LV) vs Hulk (116610LV)

Vilken gillar du mest?

  • Kermit (16610LV)

    Röster: 126 40.5%
  • Hulken (116610LV)

    Röster: 162 52.1%
  • Kan inte välja (ge mig båda!)

    Röster: 23 7.4%

  • Totala väljare
    311

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
image.jpeg
 

Floffen

Panerai
Bägge är fina, men jag hade nog gått på Hulken i första hand. Är lite sugen på att flippa min 116610LN mot en LV :)
 

demondave

Rolex
Kermit, lätt! Tavlan på Hulken är grym, men har svårt för skillnaden på färg och lyster mellan tavla och bezeln på Hulken.

image.jpeg


image.jpeg


Konstigt nog mest bilder med länken i kamerarullen, kör ju den i stort sett alltid på Nato.
 

Nedro

Panerai
2-Faktor
Båda är läckra, men kan inte släppa att maxi caset ser sådär ut. Kermit för min del.
Kanske kan förändras om man ser båda IRL dock
 

anno1884

Panerai
Var helt inställd på Kermit men efter de senaste månaderna och mycket googlande har hulken verkligen växt om!!
 

azcii

Patek
2-Faktor
Ja.. det här gjorde ju inte saken lättare.. Någon med en kermit får ta med den nästa GTG så jag får klämma lite :p
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Precis. Därför säger jag det du leker för divig för stt säga: HULKEN!


Dassig grön färg på ringen, tavlan är fin men det blir för mkt grönt.
Orginalet är skönare, dvs 16610 sitter skönare och är snyggare än nya. Sjukt snygg med maxidial. Länken är bättre på nya men jag gillar de äldre länkarna mer. Haft några under åren och har dessa i dagsläget. Den i lådan är NOS och inte använd. Den över är den jag använder
image.jpeg
 
Topp