Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra, utförligt svar!Dassig grön färg på ringen, tavlan är fin men det blir för mkt grönt.
Orginalet är skönare, dvs 16610 sitter skönare och är snyggare än nya. Sjukt snygg med maxidial. Länken är bättre på nya men jag gillar de äldre länkarna mer. Haft några under åren och har dessa i dagsläget. Den i lådan är NOS och inte använd. Den över är den jag använder
Fan. Snyggt. Har ett rubber b liggandes men aldrig kört det på LV. Skall testa idag
På vad....och så ligger en köpesannons ute....
En Kermit såklart! Äger ju redan en Hulk Tanken är att testa båda och sälja den jag gillar(älskar?) minst. Jag har tittat lite på Chrono24, de ligger rätt saftigt i pris där om fullset är ett krav.. Men men, kostar att ligga på topp!På vad....
Menar du sådana här?Någon som har ett 16610LV givawaykit liggandes får gärna höra sv sig
Betalar bra
Mmmm.Menar du sådana här?
Jag måste köpa en till LV så jag har en till varje press kitMmmm.
Vet att du sitter på ett gäng
Jobbigt när jag har klockorna och du tillbehörenJag måste köpa en till LV så jag har en till varje press kit
Sparar jag dom i 50 år kanske jag kan byta dom mot en RolexJobbigt när jag har klockorna och du tillbehören
Jobbigt när jag har klockorna och du tillbehören
Men iofs om 50 år är jag 100 så då kanske jag inte behöver en RolexSparar jag dom i 50 år kanske jag kan byta dom mot en Rolex
Såg att Rolex för nästan exakt 3 år sedan postade detta om Hulk-tavlan på Facebook. Intressant!
In 2010, Rolex introduced a stunning new version of the Submariner Date with a green Cerachrom bezel. Its ceramic bezel insert is manufactured with a mix of metal oxides in exclusive proportions developed by in-house engineers. The “green gold” coating on the dial is achieved via another exclusive technique of co-deposition of pure gold and another metal by means of Physical Vapour Deposition (PVD) carried out in a vacuum chamber.
https://www.facebook.com/rolex/phot...8607211258386/359418930843880/?type=1&theater