• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kermit (16610LV) vs Hulk (116610LV)

Vilken gillar du mest?

• Kermit (16610LV)

Röster: 126 40.5%
  • Hulken (116610LV)

Röster: 162 52.1%
  • Kan inte välja (ge mig båda!)

Röster: 23 7.4%

• Totala väljare
    311
Eftersom jag brinner för det här får alla ljushuvuden ett sista bevis för att Kermit håller lågan uppe som ett lysande exempel på att det var bättre förr. :D ;)

WP_20160409_014.jpg

Jabla, du får vara försiktig så att du eller klockan inte blir utbränd

Jag tror att om man hade köpt Kermit som ny drygt för tio år sedan kunde man köpa Hulken som ny i dag. Jag har Hulken, men jag tycker även om Kermit. Emellertid skulle jag inte betala mera för Kermit än Hulken i dag.

Jag själv är på ingång att eventuellt försöka hitta och köpa en Kermit, så valet faller på Kermit. Även om Hulk är grymt snygg håller jag med likt många andra tidigare ovanför att Hulk blir för mycket grönt.

Tycker Kermit är bra mycket mer tilltalande än Hulken, av någon anledning. Eventuellt att det är alldeles för mycket grönt. Go Kermit!

Jag köpte en helt ny hulk för någon dag sedan. Paketöppning kommer inom kort.
Kör den dessutom som OWG :).
Vad tycker jag att du ska välja?
Givetvis den du gillar allra mest. Du gör inget dåligt val oavsett vilken du väljer.
Lägger min röst på en hulk.

IMG_4787.JPG
IMG_4787.JPG

Senast ändrad:
Har en nos Kermit o hade tills för några dagar sedan en Hulk. Älskar båda men "originalet" Kermit vinner mitt hjärta och säkrar platsen i samlingen :cigar:

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    139.3 KB · Visningar: 77
  • image.png
    image.png
    232.6 KB · Visningar: 78
Jag köpte en helt ny hulk för någon dag sedan. Paketöppning kommer inom kort.
Kör den dessutom som OWG :).
Vad tycker jag att du ska välja?
Givetvis den du gillar allra mest. Du gör inget dåligt val oavsett vilken du väljer.
Lägger min röst på en hulk.

IMG_4787.JPG
IMG_4787.JPG

Hulken är ju grymt snygg. Till tatueringar kanske Hulken är mer passande? Den är trots allt mer sportig än Kermit.

Falken

Hulken är ju grymt snygg. Till tatueringar kanske Hulken är mer passande? Den är trots allt mer sportig än Kermit.

Falken

Jag hade inte en ända tanke om den skulle matcha när jag köpte den faktiskt. Men jag vet inte, tror inte kermit skulle göra sig sämre för den delen. Är bara en smaksak helt enkelt. Det bästa du kan göra är att prova båda två och sen ta ett beslut, om du inte redan gjort det. :)

Jag hade inte en ända tanke om den skulle matcha när jag köpte den faktiskt. Men jag vet inte, tror inte kermit skulle göra sig sämre för den delen. Är bara en smaksak helt enkelt. Det bästa du kan göra är att prova båda två och sen ta ett beslut, om du inte redan gjort det. :)

Personligen så är jag för Kermit. Tittar aktivt efter en sådan just nu :)

Föredrar Hulk men Kermit är lite mer unik. Hade varit en bra affär att köpa en för 48k eller så som de kostade för 4-5 år sedan. Priserna lär väl bara fortsätta upp.

Personligen gillar jag den gröna färgen bättre på hulken.
Har fått klockan på hjärnan. Gick och köpte en begagnad TH Aquaracer för att se om det bara var en ny klocka jag behövde... hjälpte dock inte, så nu är det nära.:greedy:

Tillbaka
Topp