Patron Ur.
Guld
Eftersom jag brinner för det här får alla ljushuvuden ett sista bevis för att Kermit håller lågan uppe som ett lysande exempel på att det var bättre förr.![]()
![]()
Jabla, du får vara försiktig så att du eller klockan inte blir utbränd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eftersom jag brinner för det här får alla ljushuvuden ett sista bevis för att Kermit håller lågan uppe som ett lysande exempel på att det var bättre förr.![]()
![]()
Kermit vinner alla dagar!Jag själv är på ingång att eventuellt försöka hitta och köpa en Kermit, så valet faller på Kermit. Även om Hulk är grymt snygg håller jag med likt många andra tidigare ovanför att Hulk blir för mycket grönt.
Kermit vinner alla dagar!
Hulken är ju grymt snygg. Till tatueringar kanske Hulken är mer passande? Den är trots allt mer sportig än Kermit.
Falken
Jag hade inte en ända tanke om den skulle matcha när jag köpte den faktiskt. Men jag vet inte, tror inte kermit skulle göra sig sämre för den delen. Är bara en smaksak helt enkelt. Det bästa du kan göra är att prova båda två och sen ta ett beslut, om du inte redan gjort det.![]()
Personligen så är jag för Kermit. Tittar aktivt efter en sådan just nu![]()
I promiseHärligt! Lycka till med letandet och visa oss lite bilder när du hittat din klocka.![]()