Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som har tips på en snygg mocka väst? Hittar bara från Cucinelli, Loro Piana etc och skulle helst inte vilja spräcka banken...
Tänker mig ungefär såhär men är öppen för förslag
![]()
Kommer och hälsar på dig i veckan då
Grymt feta! Diggar även din Rob Hann avatar! Har den bilden hängande på väggenNuff said..
Ah, snyggt. Härlig bild, good choice!Grymt feta! Diggar även din Rob Hann avatar! Har den bilden hängande på väggen![]()
Nuff said..
Vet inte vad den från APC kostar, men Zara har en för en röding, sen kan man ju säga vad man vill om just Zara.Jag letar efter en polo liknande denna. Inte för tight och gärna lite tjockare men med ganska kort krage. Ganska flexibel med färg, men då allt jag äger är blått så hade jag gärna sluppit just den färgenDen nedan är från APC, hade jag haft lite stabilare inkomstflöde hade den varit en no brainer.
![]()
![]()
Suitsupply?Jag letar efter en polo liknande denna. Inte för tight och gärna lite tjockare men med ganska kort krage. Ganska flexibel med färg, men då allt jag äger är blått så hade jag gärna sluppit just den färgenDen nedan är från APC, hade jag haft lite stabilare inkomstflöde hade den varit en no brainer.
![]()
![]()
Jag letar efter en polo liknande denna. Inte för tight och gärna lite tjockare men med ganska kort krage. Ganska flexibel med färg, men då allt jag äger är blått så hade jag gärna sluppit just den färgenDen nedan är från APC, hade jag haft lite stabilare inkomstflöde hade den varit en no brainer.
![]()
![]()
Ja, den passar nog frågeställarens plånbok perfekt...
Jobbar du på R&B?![]()
Jag hade kikat på typ Uniclo el liknande. Men den grå från APC tycker jag såg slapp ut i ärmarna.
Vet inte vad den från APC kostar, men Zara har en för en röding, sen kan man ju säga vad man vill om just Zara.
http://www.zara.com/se/sv/herr/tröjor-och-koftor/visa-alla/tröja-med-polokrage-c733867p3648717.html
Jag hade kikat på typ Uniclo el liknande. Men den grå från APC tycker jag såg slapp ut i ärmarna.
missade faktiskt helt den önskade prisnivån. Då instämmer jag med dig på Uniqlo alt. H&M.
Tack för hjälpen grabbar! Jag ska kika på Uniqlo och eventuellt HM, problematiskt när man gillar kvalité men inte riktigt kan betala för det just nu!
Håller med om att den ser slapp ut, men i övrigt den avslappnade stilen jag är ute efter. Eventuellt en lite grövre, jag vill inte se ut som jag jobbar som arkitekt dagtid och lemlästar små gnagare i min källare kvällstid![]()
Vad tycks? Okonstruerad Rose & Born.
Provar bara på bilden, så inga matchande kläder på
Tips på vart man kan köpa snygga byxor och jeans online till ett vettigt pris? Jag har extremt svårt att hitta byxor. Lång och smal. Jag behöver i princip uppdatera byxavdelning i garderoben, så kommer behöva köpa ca 5 byxor. Tänker mig ljusa jeans, mörka jeans, svarta jeans, grå chinos, bruna chinos. Är student så som sagt, till ett vettigt pris, gärna 300-400 paret. Zara är inget alternativ, deras byxor är för korta. Tack!
Bra tips, får titta in på hemsidan!När jag pluggade så köpte jag en hel del på MQ och märker Bläck
Osäker om det finns kvar men fungerade för mig
Dock osäke om de kostade 3-400 men det var iallafall inte över 1k
Kul att du säger det, blev köp!Bättre passform över axlarna får man leta efter. Snyggt!
Tips på vart man kan köpa snygga byxor och jeans online till ett vettigt pris? Jag har extremt svårt att hitta byxor. Lång och smal. Jag behöver i princip uppdatera byxavdelning i garderoben, så kommer behöva köpa ca 5 byxor. Tänker mig ljusa jeans, mörka jeans, svarta jeans, grå chinos, bruna chinos. Är student så som sagt, till ett vettigt pris, gärna 300-400 paret. Zara är inget alternativ, deras byxor är för korta. Tack!
Ska ge det ett besök, tack!På www.asos.com kanske du kan hitta något. Stort utbud i olika prisklasser. Funkar mycket smidigt att handla där, även returer och byten är inga problem