gurta_g
Basic
Skjortor på galge, tröjor viker jag och lägger in i garderoben. Samt försöker vädra kläderna mellan tillfällena.Hur förvarar ni kläder som är använda men inte redo för tvätt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skjortor på galge, tröjor viker jag och lägger in i garderoben. Samt försöker vädra kläderna mellan tillfällena.Hur förvarar ni kläder som är använda men inte redo för tvätt?
På golvet, tills de är redo för tvättHur förvarar ni kläder som är använda men inte redo för tvätt?
Jag hänger kläderna på galgar. Först får de vid behov vädra utomhus, sen hänger jag galgarna på en klädställning i som står fritt på golvet utanför garderoben.Hur förvarar ni kläder som är använda men inte redo för tvätt?
När jag pluggade så köpte jag en hel del på MQ och märker Bläck
Osäker om det finns kvar men fungerade för mig
Dock osäke om de kostade 3-400 men det var iallafall inte över 1k
Skjortor på galge, tröjor viker jag och lägger in i garderoben. Samt försöker vädra kläderna mellan tillfällena.
Jag hänger kläderna på galgar. Först får de vid behov vädra utomhus, sen hänger jag galgarna på en klädställning i som står fritt på golvet utanför garderoben.
Till byxor har jag en byxgalge, med clips på vardera sida.Ska man hänga eller vika byxor, chinos, jeans? Hänger dom i en bältesögla bara, ingen galge.
![]()
![]()
Köpte världens myspysigaste kavaj från Circolo, mjuk som en pyjamas och stretchig så man kan golfa i den, kärleksbrev från företaget ingår
Dessutom är den jävligt cool.
Till byxor har jag en byxgalge, med clips på vardera sida.
Riktigt snygg! Får man fråga om pris och inköpsställe?
Köpte mina på Ikea, så ganska billigt!Juste, det är smart.
Edit: förslag på någon speciell byxgalge? Märke, butik, etc.
Vart hänger du skjortorna? Sovrummet, garderoben?
Låter nice. Om man har plats för det.
Jag hänger använda byxor och sweats i hallen. Skjortor används ytterst sällan. Tjejen slänger sitt vilt omkring sig. Funderar på en dörrhängare till sovrumsdörren där hon kan hänga sitt iaf, men för mig vet jag inte hur jag ska göra.
Ska man hänga eller vika byxor, chinos, jeans? Hänger dom i en bältesögla bara, ingen galge.
Den du provade verkar trevlig.Ska till Stockholm en kort stund imorgon. Behöver köpa en marinblå höst/vinter-rock. Materialet bör väl vara ull? Provade denna från J Lindeberg idag i Uppsala.
![]()
Har ni några förslag på alternativ i prisklassen under 6 000? Är rätt lång och smal så behöver egentligen storlek 148 men denna i storlek 48 satt bra.
Den du provade verkar trevlig.
Suitsupply har en sjyst modell också.
![]()
4199:-. Vettigt pris, jobbigt att behöva beställa.
http://eu.suitsupply.com/sv/coats/bla-overrock/J454.html?cgid=Coats
This Vicenza fit's rich blue shade makes it as adaptable as it is elegant. Comfortably tailored from pure Carlo Barbera wool, this warm 2.5-button overcoat features vertical side pockets and a soft shoulder.
JaDen var fin. Såg att den fanns i omönstrad blå ull också för 2 699 kronor. Är det så okomplicerat som det låter att beställa och eventuellt lämna tillbaka till Suitsupply?
Extremt smidigt. Beställt flertalet gånger, kommer inom två dagar, om du vill returnera bestämmer du själv upphämtningsdag.Den var fin. Såg att den fanns i omönstrad blå ull också för 2 699 kronor. Är det så okomplicerat som det låter att beställa och eventuellt lämna tillbaka till Suitsupply?
Denna från Soft goat? En bira över din budget dock. Kostar 595 krTips på någon fin mössa till höst/vinter? Börjar frysa rejält om skallen nu när jag är snaggad.
Helst marinblå.
Budget: 500kr, hur långt ska man sträcka sig?![]()
Snyggt, beställer.![]()
Denna från Soft goat? En bira över din budget dock. Kostar 595 kr
@Fabian du har en del från uniqlo, right?Tänkte ta tag i mitt liv och köpa ett par polos från Uniqlo. Någon som har testat deras "extra fine merino"-kläder? Med tanke på priset så är mina förhoppningar på kvalitét ganska låga, men ser det som en chans att se om jag är en polokille![]()
Någon som har koll på deras storlekar?
Tänkte ta tag i mitt liv och köpa ett par polos från Uniqlo. Någon som har testat deras "extra fine merino"-kläder? Med tanke på priset så är mina förhoppningar på kvalitét ganska låga, men ser det som en chans att se om jag är en polokille![]()
Någon som har koll på deras storlekar?