• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kläderna gör mannen

davvaer

Omega
Lite fel säsong men behöver tips på riktigt bra bas t-shirts vit och svart. Budget cirka 500-1500kr styck, samt en fin och bra vit linneskjorta. Budget 1000-2500.
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Tjena. Någon som har köpt vinterrock från suitsupply? Tycker att deras kavajer håller hög klass relativt priset men har ingen koll på om rockarna är något att ha.
 

Djstrahl

Omega
Tjena. Någon som har köpt vinterrock från suitsupply? Tycker att deras kavajer håller hög klass relativt priset men har ingen koll på om rockarna är något att ha.
Jag har köpt en av deras billigare rockar och tycker den fungerar bra. Den är inte super varm, men de är helt okej då man har flera lager. Enligt manolo är suitsupplys rockar mer prisvärda än deras kostymer. :)
 

Anden

Cartier
2-Faktor
Tjena. Någon som har köpt vinterrock från suitsupply? Tycker att deras kavajer håller hög klass relativt priset men har ingen koll på om rockarna är något att ha.
Jag har haft ett par av dem hemma (modellerna mellan 2-3') för provning och tycker att de känns jävligt fina, men som @Djstrahl säger - något tunna. Jag hade inte litat på att den håller mig varm med en t-shirt under i 10 minus.
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Måste lämna in mina carpinchohandskar på lagning då en sömn tyvärr har givit vika. Vars i Sthlm är det man ska vända sig till då?
 

Lowe92

Cartier
Har läst tråden lite då och då men skulle behöva lite tips på var man kan hitta ok byxor för mellan 500-1000 kr. Är så att jag ska på praktik på ett sjukhus i Irland och dresscoden förbjuder jeans så måste inhandla en tre-fyra par och kan inte lägga ut för mycket pengar på en gång.
 

Ponlarsson

Panerai
Har läst tråden lite då och då men skulle behöva lite tips på var man kan hitta ok byxor för mellan 500-1000 kr. Är så att jag ska på praktik på ett sjukhus i Irland och dresscoden förbjuder jeans så måste inhandla en tre-fyra par och kan inte lägga ut för mycket pengar på en gång.
Jag gillar H&M Logg-chinos. 250 kronor paret.
 

Schildfat

Cartier
Vad tycker ni om passformen på denna rock? Är lite kräsen över axlarna, ser ni hur det buktar till lite?

IMG_9506.JPG

IMG_9507.JPG
 
Topp