• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Ernesto

Patek
2-Faktor
@christian-h & @vaniljglass

Köpte min tredje Eton i denim idag. Alla med "nya" etiketten som de gjorde när de utvecklande de nya linjerna, som jag själv tycker är tomato tomato. Fortfarande red och green IMO... Tycker att de är helt okej efter en ärmkortning. Har ljusblåa, blåa och mörkblåa. Den ljusa krympte inget efter tvätt, den blåa får vi se med och den mörkblåa krympte ca 2cm i ärmen efter tvätt. Annars är det som vanligt med Eton - ärmarna är låååånga.
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
@christian-h & @vaniljglass

Köpte min tredje Eton i denim idag. Alla med "nya" etiketten som de gjorde när de utvecklande de nya linjerna, som jag själv tycker är tomato tomato. Fortfarande red och green IMO... Tycker att de är helt okej efter en ärmkortning. Har ljusblåa, blåa och mörkblåa. Den ljusa krympte inget efter tvätt, den blåa får vi se med och den mörkblåa krympte ca 2cm i ärmen efter tvätt. Annars är det som vanligt med Eton - ärmarna är låååånga.
Jag behöver fylla på med någon skjorta. Just nu har jag typ rätt smal garderob. I alla fall klickade jag precis hem den här från Mr.Porter. En seeen re-stock på en skjorta som jag har kollat på mycket tidigare.
IMG_8062.JPG
 
D

Deleted member 4412

Guest
@christian-h & @vaniljglass

Köpte min tredje Eton i denim idag. Alla med "nya" etiketten som de gjorde när de utvecklande de nya linjerna, som jag själv tycker är tomato tomato. Fortfarande red och green IMO... Tycker att de är helt okej efter en ärmkortning. Har ljusblåa, blåa och mörkblåa. Den ljusa krympte inget efter tvätt, den blåa får vi se med och den mörkblåa krympte ca 2cm i ärmen efter tvätt. Annars är det som vanligt med Eton - ärmarna är låååånga.
Får ALLTID sy upp mina ärmar haha
 

Falken

Panerai
Om en kavaj är lite tight över axlarna finns det något en skräddare kan göra då? Hittade en riktigt schysst Oscar jacobson kavaj till ett grymt pris i en mindre storlek än den jag brukar ha...
 
Topp