Fredig
Basic
Är grymt ledsen över att deras moleskin bomber i brun inte är nedsatt...Deras egna hemsida har oxå bra rabatter![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är grymt ledsen över att deras moleskin bomber i brun inte är nedsatt...Deras egna hemsida har oxå bra rabatter![]()
Är oxå min favvo!!Är grymt ledsen över att deras moleskin bomber i brun inte är nedsatt...![]()
Ser det som ett billigare alternativ till Valstar eller mtm Stoffa... Men fortfarande surt!Är oxå min favvo!!
Hade matchat mina CJ i brun mocka perfekt![]()
Den är rätt stor i storleken, jag är 177cm 70kg(tror jag) och har storlek 3.Snygg!
Hur är storleken på den?
XL är för stort men till nästa år så kanske...
Drar man normalt M/stl 50 så är det stl 4 som gäller, eller?
Låter som en 4:a borde funkar på mig maoDen är rätt stor i storleken, jag är 177cm 70kg(tror jag) och har storlek 3.
ja det bör nog funkaLåter som en 4:a borde funkar på mig mao
186 och 80kg
Jag behöver fylla på med någon skjorta. Just nu har jag typ rätt smal garderob. I alla fall klickade jag precis hem den här från Mr.Porter. En seeen re-stock på en skjorta som jag har kollat på mycket tidigare.@christian-h & @vaniljglass
Köpte min tredje Eton i denim idag. Alla med "nya" etiketten som de gjorde när de utvecklande de nya linjerna, som jag själv tycker är tomato tomato. Fortfarande red och green IMO... Tycker att de är helt okej efter en ärmkortning. Har ljusblåa, blåa och mörkblåa. Den ljusa krympte inget efter tvätt, den blåa får vi se med och den mörkblåa krympte ca 2cm i ärmen efter tvätt. Annars är det som vanligt med Eton - ärmarna är låååånga.
Jag säger TTZ, med en regular fit.Snygg!
Hur är storleken på den?
XL är för stort men till nästa år så kanske...
Drar man normalt M/stl 50 så är det stl 4 som gäller, eller?
Får ALLTID sy upp mina ärmar haha@christian-h & @vaniljglass
Köpte min tredje Eton i denim idag. Alla med "nya" etiketten som de gjorde när de utvecklande de nya linjerna, som jag själv tycker är tomato tomato. Fortfarande red och green IMO... Tycker att de är helt okej efter en ärmkortning. Har ljusblåa, blåa och mörkblåa. Den ljusa krympte inget efter tvätt, den blåa får vi se med och den mörkblåa krympte ca 2cm i ärmen efter tvätt. Annars är det som vanligt med Eton - ärmarna är låååånga.
Och för mig är Etons ärmlängd oftast perfekt men då är jag ju född med gorillaarmar också...Får ALLTID sy upp mina ärmar haha
samma här...både på "beställt" och "personlig konkurs"Beställt. Du får ta och sluta tipsa, går i personlig konkurs snart.
KS fel. Vi utvecklar vår stil och kunskap, men inte våra bankkonton.samma här...både på "beställt" och "personlig konkurs"![]()
Alltid kul att dom passar nån dåOch för mig är Etons ärmlängd oftast perfekt men då är jag ju född med gorillaarmar också...
Snygg!Beställde en regnrock från Paul Smith
idag som jag haft på bevakning med 70% rabatt
![]()
Gillar mönstret på insidan!!
![]()
Vilken size har du? Finns nån kvar i L!!Snygg!
Vart hittar man den till 70% rabatt?
Klart man inte ska ha tur...drar M/stl 50 normaltVilken size har du? Finns nån kvar i L!!
Läs måtten:Klart man inte ska ha tur...drar M/stl 50 normalt
Men men är iaf väldigt stilig när man går till banken hungrig och med tomt kontoKS fel. Vi utvecklar vår stil och kunskap, men inte våra bankkonton.
Och när de ska kontrollera din kreditvärdighet kan du nämna att du kan tjäna fickpengar som gatuunderhållare genom att rabbla upp Rolex-referenser.Men men är iaf väldigt stilig när man går till banken hungrig och med tomt konto![]()
Blev en beställning.
Är min för liten så får vi väl byta dåBlev en beställning.
Hoppas den passar
Inte bar du som nördmatchar. Kallingar o hjälm i en underbar matchning! Bara en vittavlad 16570 som saknas.Favvo tröjan från R&L i fair isle mönster idag
Funkar även med vit skjorta under. Nörden i mej matchade mina strumpor med de gröna tonerna i tröjan haha.
![]()
Ajdå!!!Inte bar du som nördmatchar. Kallingar o hjälm i en underbar matchning! Bara en vittavlad 16570 som saknas.
![]()