Funderade på det. Trodde att de hade butik i Sthlm, men insåg att den inte öppnat än. Känns lite meckigt att köpa utan att prova?Suitsupply?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funderade på det. Trodde att de hade butik i Sthlm, men insåg att den inte öppnat än. Känns lite meckigt att köpa utan att prova?Suitsupply?
En MTM från Brothers kanske? Är lite sugen på att testa deras MTM tjänst nu när de har fast pris på 6k oavsett tyg... Annars har OJ och Suitsupply rätt trevliga kostymer i den prisklassen.Funderade på det. Trodde att de hade butik i Sthlm, men insåg att den inte öppnat än. Känns lite meckigt att köpa utan att prova?
Funderade på det. Trodde att de hade butik i Sthlm, men insåg att den inte öppnat än. Känns lite meckigt att köpa utan att prova?
Spiga3 Private Label Halv Canvas! Får den för 4 just nu!rekommendationer för kostymköp med budget kring 5000kr?
Tommy hilfiger, j Lindeberg. Fördelen med dessa två tycker jag är att man kan köpa olika storlekar på byxorna och kavajen.rekommendationer för kostymköp med budget kring 5000kr?
Min Boglioli Dover för 4'??rekommendationer för kostymköp med budget kring 5000kr?
Behöver en mörk kostym. Annars hade den varit högaktuellMin Boglioli Dover för 4'??![]()
Med tanke på att Suitsupply har sjukt smidiga leveranser och lika smidig retur så bör det problemet vara minimalt.Funderade på det. Trodde att de hade butik i Sthlm, men insåg att den inte öppnat än. Känns lite meckigt att köpa utan att prova?
Kan vara värt ett försök med andra ord.Med tanke på att Suitsupply har sjukt smidiga leveranser och lika smidig retur så bör det problemet vara minimalt.
Spiga3 & Suitsupply.rekommendationer för kostymköp med budget kring 5000kr?
En del kostymer, dock endast ett fåtal vad jag minns, kör de med att man beställer tre till priset av en - sedan är tanken att man skickar tillbaka två och behöver inte ligga ute med degen under tiden. Kan vara värt att spana in.Kan vara värt ett försök med andra ord.![]()
Jag gillar Oscar Jacobsson. E storlekarna tajta och F lite rymligare och med konstruerad axel. Dom billigaste tygerna är ganska tråkiga dock.rekommendationer för kostymköp med budget kring 5000kr?
Funderade på det. Trodde att de hade butik i Sthlm, men insåg att den inte öppnat än. Känns lite meckigt att köpa utan att prova?
Apropå det vi diskuterat här tidigare, fick idag hem en bröllopsinbjudan...
![]()
Finns hur mycket som helst. Bara att antingen gå in på några av de bättre hemsidorna där kvalitetskläder säljes eller nån bättre herrbutikBörjat min jakt på en casual (ljus)grå sommar kavaj. Några bra tips?
Rättar mej själv när jag såg att du mer var ute efter något casual.Börjat min jakt på en casual (ljus)grå sommar kavaj. Några bra tips?
Prova innan är ett gott råd även om dom har öppet köpFunderade på det. Trodde att de hade butik i Sthlm, men insåg att den inte öppnat än. Känns lite meckigt att köpa utan att prova?
Ja, men då måste jag ju vänta till höstenProva innan är ett gott råd även om dom har öppet köp
Då får du även chansen att prova de olika modellerna, känna på tygerna samt se färgerna irl..
Eller besöka södra Sveriges huvudstad Köpenhamn.Ja, men då måste jag ju vänta till hösten
Om jag vill handla på suitsupply vill säga
Denna, den första bilden var riktigt läcker! Ska jag ta o titta mer på. Tackar!Rättar mej själv när jag såg att du mer var ute efter något casual.
Då är ju en mjuk jersey kavaj från Circolo 1901 det du letar efter
![]()
Har du även gaddningar och en vintage DJ så är du hemma både på Rivieran och på dansgolvet i Karlstad![]()
Tror dom vanliga listar på 3000spänn så väldigt prisvärdaDenna, den första bilden var riktigt läcker! Ska jag ta o titta mer på. Tackar!
Hehe, nej jag menade den från Circolo som dessvärre verkar vara från spring/summer 2016, så den är säkert svår att få tag i nu mer... Fan!Eller du menade nog den från Morris Heritage, den ligger nog runt 5000:- har jag för mej..
Dom har nog alltid nån i grått eller annan ljus färg men som du noterade så var nog mitt exempel från förra säsongen..Hehe, nej jag menade den från Circolo som dessvärre verkar vara från spring/summer 2016, så den är säkert svår att få tag i nu mer... Fan!
Jag påbörjade faktiskt MTM från brothers i veckan. Fanns otroligt många olika tyger och diverse val att göra så kändes riktigt kul. Professionell sömmerska också som verkligen lyssnade på vad jag var ute efter. Får återkomma angående resultat men hittills känns det riktigt bra och prisvärtEn MTM från Brothers kanske? Är lite sugen på att testa deras MTM tjänst nu när de har fast pris på 6k oavsett tyg... Annars har OJ och Suitsupply rätt trevliga kostymer i den prisklassen.