• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kläderna gör mannen

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Verkligen, Antonio är synonymt med märket.
Btw finns en motojacka hos Malmborg i 52, är jäkligt sugen. Kan vara för stor dock...
Kör!

Jag har allt tittat på den jag också, däremot kan jag inte motivera det köpet när jag har den här från Danolis.

494257
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Nej. Sportrolle, beige och lite, lite inslag av blått till en ledig look.:)

Just BLNR har jag upplevt (utan att själv ha provat den) som aningen svår, däremot tycker jag att den går hem till den outfiten.
Klädseln skriker mindre ur i ädelmetall på krokodil. Dagens "sportrollar", och speciellt färgglada, är tyvärr för lång ifrån sport för att det ska kännas kul. Sticker iaf i mitt öga och undrade om det gjorde det i någon annans? Bra klädsel och bra ur, men passar inte ihop enligt mig.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Klädseln skriker mindre ur i ädelmetall på krokodil. Dagens "sportrollar", och speciellt färgglada, är tyvärr för lång ifrån sport för att det ska kännas kul. Sticker iaf i mitt öga och undrade om det gjorde det i någon annans? Bra klädsel och bra ur, men passar inte ihop enligt mig.
Instämmer. Men det är modern sportrolex på typ 99 av 100 män med bra klädsmak, och det där är ju nån slags osäkerhet.

Ingen med t.ex en svinsnygg kostym samt ett stort intresse för kläder tycker ju egentligen att typ en BLNR är ett bra val till det.
Men den känns igen, den är en säker investering, den funkar oftare och tål mer än ett dyrt dressur.. osv.

Med det sagt bär jag också sportrolex, men jag klär mig inte lika bra som ovan. :)
 

stigge

Omega
2-Faktor
Yes i know, S formad typ när jag står! Räknar inte med att ha 100 skräddarsytt perfekt resultat från mtm men absolut något man kan påpeka inför nästa köp.
Inte för att vara den:)
(Gillar själv lite smalare snitt utan att det blir för tight)
Men de ser ut att sitta tight även över låren?
(Spegelbilden)
 
Topp