Kör!Verkligen, Antonio är synonymt med märket.
Btw finns en motojacka hos Malmborg i 52, är jäkligt sugen. Kan vara för stor dock...
Jag har allt tittat på den jag också, däremot kan jag inte motivera det köpet när jag har den här från Danolis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör!Verkligen, Antonio är synonymt med märket.
Btw finns en motojacka hos Malmborg i 52, är jäkligt sugen. Kan vara för stor dock...
Klockan matchar dåligt?Full Beige outfit idag.
Pike: HM
Byxor: Stoffa
Skor: CQP Mocka
Klocka: Batman
Dåligt?Klockan matchar dåligt?
Tycker du inte?Dåligt?
Nej. Sportrolle, beige och lite, lite inslag av blått till en ledig look.Tycker du inte?
Klädseln skriker mindre ur i ädelmetall på krokodil. Dagens "sportrollar", och speciellt färgglada, är tyvärr för lång ifrån sport för att det ska kännas kul. Sticker iaf i mitt öga och undrade om det gjorde det i någon annans? Bra klädsel och bra ur, men passar inte ihop enligt mig.Nej. Sportrolle, beige och lite, lite inslag av blått till en ledig look.
Just BLNR har jag upplevt (utan att själv ha provat den) som aningen svår, däremot tycker jag att den går hem till den outfiten.
Absolut inte det bäst valet men tycker det funkar okej ändåKlockan matchar dåligt?
Jävla bra!!Full Beige outfit idag.
Instämmer. Men det är modern sportrolex på typ 99 av 100 män med bra klädsmak, och det där är ju nån slags osäkerhet.Klädseln skriker mindre ur i ädelmetall på krokodil. Dagens "sportrollar", och speciellt färgglada, är tyvärr för lång ifrån sport för att det ska kännas kul. Sticker iaf i mitt öga och undrade om det gjorde det i någon annans? Bra klädsel och bra ur, men passar inte ihop enligt mig.
Full Beige outfit idag.
Full Beige outfit idag.
Yes i know, S formad typ när jag står! Räknar inte med att ha 100 skräddarsytt perfekt resultat från mtm men absolut något man kan påpeka inför nästa köp.tips - släpp ut vaden 1 cm. ser ut att fastna rätt ofta.
Ogillar bälteSnyggt, men saknar någon kontrast som ger lite mer liv till outfiten. Ett bälte?
Snyggt. Men du måste ha roligare på semesternDagens semester outfit. Trivs i sånt här på sommaren.
Pike: Barba
Byxor: Polo ralph lauren
Bälte: okänt
Skor: C&J Cavendish
Klocka: A Lange & Söhne "Lange 1"
Inte för att vara denYes i know, S formad typ när jag står! Räknar inte med att ha 100 skräddarsytt perfekt resultat från mtm men absolut något man kan påpeka inför nästa köp.
Snyggt!Snyggt. Men du måste ha roligare på semestern
Bästa bilbilden på många år, ofattbart bra bild.Soligt på landet, sambon fick fota lite framför min eldorado. Eidos x HM
Finns det att hitta denna jacka någonstans eller total slutsåld? riktigt snyggKör!
Jag har allt tittat på den jag också, däremot kan jag inte motivera det köpet när jag har den här från Danolis.
Yes i know, S formad typ när jag står!
Bilden bedrar, lite hur jag står på bilden. Inte tight någonstans överhuvudtagetInte för att vara den
(Gillar själv lite smalare snitt utan att det blir för tight)
Men de ser ut att sitta tight även över låren?
(Spegelbilden)
Tips: köp loafer strumpor istället så slipper dom synas i dina snygga skor. https://www.skolyx.se/sv/hem/241-strumpor-foer-loafers.htmlDagens semester outfit. Trivs i sånt här på sommaren.
Pike: Barba
Byxor: Polo ralph lauren
Bälte: okänt
Skor: C&J Cavendish
Klocka: A Lange & Söhne "Lange 1"
Bra färg på dina Vans!Här är det däremot tight så in i helvete vid låren...
Riktigt snygga byxor! Hur ser prisbilden ut för dem?Full Beige outfit idag.
Tack, 275 USDRiktigt snygga byxor! Hur ser prisbilden ut för dem?
Skön outfitHär är det däremot tight så in i helvete vid låren...
Tack, kul att du gillar den! Ska ta några fler snartBästa bilbilden på många år, ofattbart bra bild.
Kul med fullsize men ännu roligare med en bra bild, hälsa fotografen.
Edit; Filmkänsla
Bra färg på dina Vans!
Var är jackan ifrån?
Tack! Den är från Danilos, ett mindre italienskt familjeföretag där kollektionerna kommer i väldigt små skaror. Och ingen återförsäljare i Sverige nu vadjag vet, tyvärr.Finns det att hitta denna jacka någonstans eller total slutsåld? riktigt snygg
Bättre med massa på ben än armar, kör på !Skön outfit
Får ta de lugnt med marklyft och benböj...
Förstod att de var såTack! Den är från Danilos, ett mindre italienskt familjeföretag där kollektionerna kommer i väldigt små skaror. Och ingen återförsäljare i Sverige nu vadjag vet, tyvärr.