Tack! The Vintage Showroom låter skoj.The Vintage Showroom, 14 Earlham St, Seven Dials, Covent Garden
Trunk Clothiers, 8 Chiltern St
RL, 1 Bond St
Kommer kanske på fler... Ha det så kul!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! The Vintage Showroom låter skoj.The Vintage Showroom, 14 Earlham St, Seven Dials, Covent Garden
Trunk Clothiers, 8 Chiltern St
RL, 1 Bond St
Kommer kanske på fler... Ha det så kul!
Det var det enda stället jag inte hann till när jag var där sist, men böckerna är bra! Lär vara riktigt kul att gå runt i har jag hört, även om de vet att ta betalt.Tack! The Vintage Showroom låter skoj.
Flickvännen pangade på med en tidig födelsedagspresent. Vi ska iväg till London om mindre än två veckor och undrar om någon kan slänga upp lite sjysta tips? Första gången, ska bli kul!
Flickvännen pangade på med en tidig födelsedagspresent. Vi ska iväg till London om mindre än två veckor och undrar om någon kan slänga upp lite sjysta tips? Första gången, ska bli kul!
På radarn just nu:
Vad har hon gett sig in på egentligen?
- Drake´s
- Private White
- Crockett & Jones
- The Real McCoys
- Super Denim
Ärligt talat - Harrods och Ralph Lauren flagship store. Möjligtvis inte för shopping utan för inspiration.
Ät lunch på Barrafina och middag på Lyle's.
Tack till er båda.Härligt! London är en fantastisk stad. Hela Jermyn street är fylld med butiker i din smak, av din lista att döma
Av ditt alias att döma så har vi nog samma typ av jobb! Dubbelknäppt är då helt rätt! Har en mörkblå dubbelknäppt bomullskavaj från LBM 1911,Går och tänker/fixerar på en dubbelknäppt kavaj. Har aldrig hel kostym i jobbet, utan helst uddakavaj till någon byxa. Är dubbelknäppt ett dumt köp då?
https://www.careofcarl.com/cgi-bin/...visa_artikel&artnr=14307511r&variant=14307515
Dubbelknäppt är aldrig fel.Går och tänker/fixerar på en dubbelknäppt kavaj. Har aldrig hel kostym i jobbet, utan helst uddakavaj till någon byxa. Är dubbelknäppt ett dumt köp då?
https://www.careofcarl.com/cgi-bin/...visa_artikel&artnr=14307511r&variant=14307515
Jag tycker att 4-5 cm slag höjer upp de flesta byxor väldigt mycket. Bryter av väldigt snyggt mot skonFunderar på att klippa ett par flanellbyxor. Hur tänker folk kring slag eller inte? Är strax under 30 och spontant får slag mig att känna mig lite väl mycket som en äldre gentleman, men har samtidigt lyckats läsa mig till att slag hjälper för att få till ett snyggt fall. Har det så stor betydelse? Tänker att ett par vanliga ullbyxor funkar fint utan slag.
mockajacka från JL, bästa köpet jag gjort
Snygg jacka! Vad är det för skor? Är på jakt efter några liknande!
Har inte provat, men jag har en off white ofodrad bomullskavaj som jag aldrig använder, och jag tror att det dels beror på att det inte riktigt funkar med vitt som "ytterplagg" på överkroppen, det blir lite svårmatchat/balanserat liksom, dels känns det lite som en målarkavaj eller kockjacka eller nåt. Men det är snyggt i teorin! Att den blir lätt skitig är väl inte hela världen så länge den går att tvätta i maskin. My two cents.En off white Field Jacket, användbart och snyggt eller svårburet och blir smutsigt efter en dags användning?
Jag har en vit field jacket i mocka från Stoffa. Både snygg och användbar men man får vara försiktig med den så ingen vardagsjacka och den får vara kvar hemma om det regnar väldigt mycket ute.En off white Field Jacket, användbart och snyggt eller svårburet och blir smutsigt efter en dags användning?
Jag har den vänstra, i bomull.En off white Field Jacket, användbart och snyggt eller svårburet och blir smutsigt efter en dags användning?
Någon som har tips på bra vinterjacka? Behöver något att ha till vardags och i jobbet då jag är utomhus en ganska stor del av arbetsdagen. Något slitstarkt och som inte får en att se ut som Marshmellow Man. Runt ca 2000:-
Ännu värre: Norra Skåne.Bor du i Stockholm eller Övre Soppero?
Rätt slimmad budget. HM?Någon som har tips på bra vinterjacka? Behöver något att ha till vardags och i jobbet då jag är utomhus en ganska stor del av arbetsdagen. Något slitstarkt och som inte får en att se ut som Marshmellow Man. Runt ca 2000:-
Riktigt stiligt! Berätta mer om den första.Laddad och klar för höstvintern!
Kör man knäppt hela vägen ned med dubbel va? Känns inte lika naturligt med öppet där..
För 2k får du nog tumma en hel del på både kvalitet och funktion. Hade en vinterjacka från Encore en gång i tiden, som kostade runt 2k och som var helt ok.Någon som har tips på bra vinterjacka? Behöver något att ha till vardags och i jobbet då jag är utomhus en ganska stor del av arbetsdagen. Något slitstarkt och som inte får en att se ut som Marshmellow Man. Runt ca 2000:-
Riktigt stiligt! Berätta mer om den första.
Flanellbrallor och Barbour. Efter det kommer hagelbössor, engelska settrar, fågeljakt, herrgård med tillhörande lövskog samt Land Rover.Flanellbralllor, ullslips och annat höstbös
Knäpper man inte hela vägen på rockar? Trodde det bara gällde kavajer?Laddad och klar för höstvintern!
Kör man knäppt hela vägen ned med dubbel va? Känns inte lika naturligt med öppet där..