• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Alright, tänkte om du hade köpt small kanske jag skulle kunnat köpa den, finns ju ingenstans och gabucci har inte re-stock på den :/

Ah, okej. Hur upplever du att din i nylon sitter nu? Jag skulle utan tvekan kliva upp till storlek large om den fanns i lager. Bomull och slim-fit blev en helt annan sak. Ett plagg till under fungerar utmärkt med minifield i nylon, men det är ett jävla äventyr att ha en kavaj under den i bomull trots att storleken är densamma.

Beställ en medium och testa vet jag!

Gabucci har m65 replica i beige och min storlek undanlagd nu i alla fall.:)

Ah, okej. Hur upplever du att din i nylon sitter nu? Jag skulle utan tvekan kliva upp till storlek large om den fanns i lager. Bomull och slim-fit blev en helt annan sak. Ett plagg till under fungerar utmärkt med minifield i nylon, men det är ett jävla äventyr att ha en kavaj under den i bomull trots att storleken är densamma.

Beställ en medium och testa vet jag!

Gabucci har m65 replica i beige och min storlek undanlagd nu i alla fall.:)
Tack för tipset, tänkte glida över till gabucci i helgen och kika, vet att de har medium inne, dock tänkte jag test incotex för första gången, kan bli en dyr historia :)

Nylonen sitter bra men jag gillar skjortor och inte tröjor ovanpå så den är allt som oftast för kall i mitt tycke tyvärr, därav bomullsspåret!

Kul, hoppas den sitter bättre :)

Tack för tipset, tänkte glida över till gabucci i helgen och kika, vet att de har medium inne, dock tänkte jag test incotex för första gången, kan bli en dyr historia :)

Nylonen sitter bra men jag gillar skjortor och inte tröjor ovanpå så den är allt som oftast för kall i mitt tycke tyvärr, därav bomullsspåret!

Kul, hoppas den sitter bättre :)

Det kan bli en dyr historia. Jag själv är så galet trött på det här med byxköp, det går alltid åt helvete. De byxorna som jag har varit mest nöjd med på senaste tiden är ett par chinos från Zara för 399:-. Tidigare köpte jag även ett par jeans från HM som slit och släng och de höll två år.

Floral

Floral print! Nu håller jag tummarna. image.jpg

JA!:D:D:D

"Hej Christian,
Jag har nu stämt av med vår butik på Sturegatan och de har faktiskt ett ex kvar som jag nu bokat upp. Vi vill ju naturligtvis inte att du ska behöva gå i terapi för detta. :)

Eftersom vår orderavdelning har stängt för dagen så måste jag dock återkomma först imorgon förmiddag kring när vi kan ha halsduken skickad till dig.

Med vänlig hälsning/Best Regards,
SALE SUPPORT"

BRA JOBBAT ETON!

Gärna! Jag ska ringa så fort de öppnar och hoppas på att den finns i lager. Jackan sitter perfekt med en t-stort under, men det var inte riktigt det som jag var ute efter.

Hur tror du att jackan står sig i lite kyligare väder? Klarar den ner till nollan med plagg under?
Lite senare än en men här kommer en ganska dålig bild. Både ljus och proportionerna blev lite konstiga, jag skyller på mobilen ;)
tmp_18723-DSC_0438-428417291.JPG

Det står tidigare i tråden men jag kan skriva det igen
;)
190/80 och jackan är i L.

Jag missade det helt... Här finns m65 field jacket med borttagbart innerfoder, men i slim fit. Är det någon som kan dela uppfattningen om passformen är densamma som minifield slim? Jag letar nog efter en jacka som jag kan ha i lite kyligare väder.

Jag sätter mig fan i bilen och åker in till Stockholm till helgen...

http://us.aspesi.com/M65-Field-Jack...ing-In-Thermore/CG02E55001098,default,pd.html

Blev en einar kavaj (blazer) idag från OJ! I 100 % ull men i en ledigare struktur, perfekt på sommaren enligt mig och kan bäras till allt! Vad för slips skulle ni matcha den med?

Kikat lite på berg o berg handgrade men det är så mörka nyanser av de jag sätt!

Ursäkta produktbild, inlämnad hos skräddare direkt så live bör komma upp i veckan!

image.jpg

Blev en einar kavaj (blazer) idag från OJ! I 100 % ull men i en ledigare struktur, perfekt på sommaren enligt mig och kan bäras till allt! Vad för slips skulle ni matcha den med?

Ursäkta produktbild, inlämnad hos skräddare direkt så live bör komma upp i veckan!

image.jpg
Ull? På sommaren?!

image.jpg

Har en likadan, den är grym.

Riktigt härlig struktur och att den är ofodrad eller vad det kallas, så den inte blir så varm!

älskar strukturen och "luftigheten" om man kan säga så, vad tror du om ovan slips till?

Ja håller med!

Angående slips borde det funka med vanliga mönstrade annars. Har sportat lite olika med fokus på silke som material och det har funkat bra (ska säga att jag har använt dom i en rätt så konservativ setting)

Nu lnför en förhoppningsvis varm sommar
Tips på svalare kostym? Funderar på linnekostym? Har oturen att på sommaren behöva gå i kostym och det är ett helvete...

Tillbaka
Topp