Om du frågar om folks åsikt måste du också kunna tåla eventuell kritik.Ok, och du är.. Ks modeguru?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om du frågar om folks åsikt måste du också kunna tåla eventuell kritik.Ok, och du är.. Ks modeguru?
Bra brallor!Ska på födelsedag, vad tycks?
Ser tyvärr ut som att firma fest är på g på ett företag där de inte bär slirre.Ska på födelsedag, vad tycks?
Nej, bara killen som är för feg för att blanda en sån stilcocktail du lyckats med.Ok, och du är.. Ks modeguru?
Synd att den inte passar. Är dock märkligt hur olika man kan vara in kroppen. Jag väger 85 ungefär till mina 183 cm och kan absolut inte ha 48 ens utan kavaj, det blir snortajt. 50 är smalt skuren men klart rymlig nog för en kavaj. 46 hade jag nog inte ens kommit i.Beställde den i storlek 48 men tyckte den satt lite för stort, och 46 var tyvärr slut i lager. Snackade med support och fick veta den var lite större skuren för att man enkelt ska få plats med en kavaj under till.
Är lite osäker på om jag kommer behålla den.. Har nån eventuellt andra tips på en blå rock?
Stilcocktail Det uttrycket snor jag rakt av. Håller med dig helt. Känns som någon som tycker att allt är snyggt och blandar hejdlöst. Lite som när kidsen blandar ketchup, chokladsås och ost eftersom allt är gott var för sig.Nej, bara killen som är för feg för att blanda en sån stilcocktail du lyckats med.
Det är inget fel på varken slips, skjorta eller skinnpaj men jag hade ju tagit en tischa till skinnjackan och en rock till slirren. Men det är jag det.
Behöver en andra åsikt om passformen, är långt ifrån en expert. Får be tjejen kika vid tillfälle.Synd att den inte passar. Är dock märkligt hur olika man kan vara in kroppen. Jag väger 85 ungefär till mina 183 cm och kan absolut inte ha 48 ens utan kavaj, det blir snortajt. 50 är smalt skuren men klart rymlig nog för en kavaj. 46 hade jag nog inte ens kommit i.
#bredaxlad
Vill man ha något jeansigare är ju J Lindeberg Wolger snygg men inte lika klassiskt skuren. Och billig nu på rean.
Snyggt! Jag plockade upp ytterligare en lupo och ljusgråa manchesterbyxor! Har sen tidigare köpt printed denim Lorenzo som är grymma!Alltså, flyt man kan ha! Byxmodellen Lorenzo har varit slut i samtliga färger sen dag 1 typ vid launch, kollar IG och ser att MM uppdaterat stock levels för 3 min sen i just den färg och strl som jag vill ha/behöver. Hopsacken köpte jag förra veckan så har varit en bra start på detta år. Allt detta på 50 %
Alltså, flyt man kan ha! Byxmodellen Lorenzo har varit slut i samtliga färger sen dag 1 typ vid launch, kollar IG och ser att MM uppdaterat stock levels för 3 min sen i just den färg och strl som jag vill ha/behöver. Hopsacken köpte jag förra veckan så har varit en bra start på detta år. Allt detta på 50 %
https://www.marcusmalmborg.comVarifrån var detta?
Alla är grymma grejer!Snyggt! Jag plockade upp ytterligare en lupo och ljusgråa manchesterbyxor! Har sen tidigare köpt printed denim Lorenzo som är grymma!
Prisnivå?Är på jakt efter lite nytt, bl a en kavaj, och tog en runda på stan igår (Sthlm). Känns dock som att det enda man hittar är mjuka italienska axlar, okonstruerade, ofodrade modeller etc.
Var hittar jag kavaj och kostymer med lite rejälare uppbyggnad och engelskt snitt, typ Gieves & Hawkes, i Stockholm?:
Prisnivå?
Vad är den här nya trenden i att be om folks åsikter och sen tjafsa emot när det är "fel" åsikter?Ok, och du är.. Ks modeguru?
Vänta bara tills jag kommenterar de orangea brallornaVad är den här nya trenden i att be om folks åsikter och sen tjafsa emot när det är "fel" åsikter?
https://www.asket.com/shop/t-shirt/Jag söker schyssta, enfärgade, rundhalsade, basic t-shirts av bättre kvalitet. Tycker COS och andra i 150-200kr klassen blir som en disktrasa efter några tvättar. Sneglat på Acne med 1000-1500 spänn för en t-shirt känns inte helt enkelt att motivera. Någon som har erfarenheter? Eller andra tips?
Erfarenhet av asket. Www.asket.seJag söker schyssta, enfärgade, rundhalsade, basic t-shirts av bättre kvalitet. Tycker COS och andra i 150-200kr klassen blir som en disktrasa efter några tvättar. Sneglat på Acne med 1000-1500 spänn för en t-shirt känns inte helt enkelt att motivera. Någon som har erfarenheter? Eller andra tips?
Kan rekommendera deras crewneck och merino tröjor. med Riktigt bra kvalité och trevliga personer bakom. De har showroom nära Rådmansgatan.Erfarenhet av asket. Www.asket.se
Väldigt bra t-shirt som håller länge.
God ton ™Vad är den här nya trenden i att be om folks åsikter och sen tjafsa emot när det är "fel" åsikter?
Tycker Levis tshirtarna håller god kvalitet och sitter skönt. Jag har flera.Erfarenhet av asket. Www.asket.se
Najs, tackar! Innebär det att man kan testa plaggen i närheten av Rådsmansgatan?Erfarenhet av asket. Www.asket.se
Japp, de har sitt showroom på Regeringsgatan. Bara att mejla och boka tid.Najs, tackar! Innebär det att man kan testa plaggen i närheten av Rådsmansgatan?
Schysst! Tack för tipset.Japp, de har sitt showroom på Regeringsgatan. Bara att mejla och boka tid.
Jag söker schyssta, enfärgade, rundhalsade, basic t-shirts av bättre kvalitet. Tycker COS och andra i 150-200kr klassen blir som en disktrasa efter några tvättar. Sneglat på Acne med 1000-1500 spänn för en t-shirt känns inte helt enkelt att motivera. Någon som har erfarenheter? Eller andra tips?
Här var bilden jag letade efterMed stil och finess lirar allt skjorta, slips och skinnjacka. Då behöver man dock veta vad man ger sig in på.
Bättre, men fortfarande inget för migHär var bilden jag letade efter