Kroppens proportioner blir ju helt off?Här var bilden jag letade efter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kroppens proportioner blir ju helt off?Här var bilden jag letade efter
Ja, alltså slipsen nedstoppad i brallorna är verkligen pricken över i:t.Här var bilden jag letade efter
Kroppens proportioner blir ju helt off?
Bland annat för att brallorna är uppdragna så att han måste välja vilket ben han ska lägga slirre resp snorre i?Varför?
Långa ben och kort överkropp. Sen kanske det är meningen men jag tycker att det inte ser så bra ut. Proportionerna alltså, kläderna har jag ingen åsikt om.Varför?
ÖverdriftHär var bilden jag letade efter
Tycker detta funkar bra också. Från The Armoury.Här var bilden jag letade efter
Hur är storlekarna på byxorna? Uppfattning om passform?Alltså, flyt man kan ha! Byxmodellen Lorenzo har varit slut i samtliga färger sen dag 1 typ vid launch, kollar IG och ser att MM uppdaterat stock levels för 3 min sen i just den färg och strl som jag vill ha/behöver. Hopsacken köpte jag förra veckan så har varit en bra start på detta år. Allt detta på 50 %
Den är bra! Riktigt kul samarbete med Real McCoy’s.
Tycker detta funkar bra också. Från The Armoury.
Distansavtalslagen har diskuterats tidigare i tråden. Gäller även denna säljare.Hur är storlekarna på byxorna? Uppfattning om passform?
Sugen på rock också men vågar inte.
Så orimligt att det inte är öppet köp.
Tack på förhand.
Här var bilden jag letade efter
Det kommer.För att vara diplomatisk. NEJ!
Ingen aning, inte fått byxorna än men kan återkomma. Finns några mått på MMs hemsida.Hur är storlekarna på byxorna? Uppfattning om passform?
Sugen på rock också men vågar inte.
Så orimligt att det inte är öppet köp.
Tack på förhand.
Absolut. Gillar personligen längden på den från The Armoury. En midjekort jacka tycker jag går bra ihop med såväl skräddat såväl som med avslappnade plagg. Likt det Stoffa gjort tidigare.Den är bra! Riktigt kul samarbete med Real McCoy’s.
Jackan i bilden jag postade är ett samarbete med Bryceland x Himel Brothers. Båda jackorna är i fqhh, från Shinki.
Väldigt kul att det händer spännande saker på den fronten!
Absolut inte.. Herregud vad fult det där varSlipsknuten!?
Chefig eldregde knutSlipsknuten!?
Kände inte till den. Inte min kopp te.Chefig eldregde knut
Jag söker schyssta, enfärgade, rundhalsade, basic t-shirts av bättre kvalitet. Tycker COS och andra i 150-200kr klassen blir som en disktrasa efter några tvättar. Sneglat på Acne med 1000-1500 spänn för en t-shirt känns inte helt enkelt att motivera. Någon som har erfarenheter? Eller andra tips?
+1 på den. Även NN07 funkar.Jag kör Filippa K, tycker de har grym passform och bra kvalité. Ligger runt 400 kr så prisbilden är också rimlig.
Jag kör Filippa K, tycker de har grym passform och bra kvalité. Ligger runt 400 kr så prisbilden är också rimlig.
Tack för tipset!Jag fick presentkort av frugan på son of a tailor, ska bli spännande se hur de är i kvalite och hur bra det går att måtta. I övrigt tycker jag scotch & soda gör bra t-shirt, mina har klarat många tvättar (småbarnsförälder) utan att tappa form eller färg. Lagom tjockt tyg med, hatar när det är för sladdrigt då de ofta håller tills första tvätten sen blir som en vid klänning...
+1Har helt annan erfarenhet, haft två lite tunnare varianter. Köper aldrig en igen. Passformen förstördes efter en 30 graderstvätt, efter två-tre tvättar blev det små hål. Kanske dock annan form av t-shirt du har, skönt iaf om det finns nöjda användare
Har helt annan erfarenhet, haft två lite tunnare varianter. Köper aldrig en igen. Passformen förstördes efter en 30 graderstvätt, efter två-tre tvättar blev det små hål. Kanske dock annan form av t-shirt du har, skönt iaf om det finns nöjda användare
Har helt annan erfarenhet, haft två lite tunnare varianter. Köper aldrig en igen. Passformen förstördes efter en 30 graderstvätt, efter två-tre tvättar blev det små hål. Kanske dock annan form av t-shirt du har, skönt iaf om det finns nöjda användare
+1
Precis så som min blev.
Kommer inte köpa en sån igen...
Sjukt märkligt. Mina är fortfarande hur fina som helst.Måste vara en annan modell. Har flera som körts i 40 grader säkert 20-30 ggr och de håller fortfarande