Jävligt schysst! Undrar två saker: hur genomskinlig upplever du den IRL samt längden, går den att köra utanpå byxorna eller måste man köra instoppat?Köpte lite skjortor från berg och berg. Denna linneskjorta är riktigt soft
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jävligt schysst! Undrar två saker: hur genomskinlig upplever du den IRL samt längden, går den att köra utanpå byxorna eller måste man köra instoppat?Köpte lite skjortor från berg och berg. Denna linneskjorta är riktigt soft
Tackar!Jävligt schysst! Undrar två saker: hur genomskinlig upplever du den IRL samt längden, går den att köra utanpå byxorna eller måste man köra instoppat?
Första googleträffen på Västerås + brallor! (Men jag tror att @Denke syftade på att Västerås är känd som gurk(ha)staden!)
Jag har varit i V-ås några ggr sista året (tävlat i en sport) och jag kan garantera att jag inte sett några Gurkha-byxor i Västerås. Exceptionellt långt från t.o.m.
Men "braxor" - låter rätt, ehm, gammeldags.
Ser riktigt trevlig ut! Är den redan justerad? Bjud på en helkropp annars sen när den är ändrad, vetja!Orazio...
Inte säker på att budskapet gick hem... http://gurkstaden.blogg.se/2010/march/gurkstaden.htmlJag har varit i V-ås några ggr sista året (tävlat i en sport) och jag kan garantera att jag inte sett några Gurkha-byxor i Västerås. Exceptionellt långt från t.o.m.
Men "braxor" - låter rätt, ehm, gammeldags.
Snygg skjortkrage!Orazio...
Ja tyget är riktigt härligt, kommer fram ordentligt i solen. Nej inte justerad än, fixar bild när den är klar!Ser riktigt trevlig ut! Är den redan justerad? Bjud på en helkropp annars sen när den är ändrad, vetja!
Diggar strukturen på senapsflaskan!So far denna vår.
Diggar strukturen på senapsflaskan!
Snyggt. Men jag hänger inte med på hur du snörar slipsen pöjk. Kortänden brukar jag försöka dölja men jag kanske är hopplöst mossig.Och idag.
#menswearSnyggt. Men jag hänger inte med på hur du snörar slipsen pöjk. Kortänden brukar jag försöka dölja men jag kanske är hopplöst mossig.
#boyswear ?#menswear
Snyggt. Men jag hänger inte med på hur du snörar slipsen pöjk. Kortänden brukar jag försöka dölja men jag kanske är hopplöst mossig.
Vad är det för tyg på den gula kavajen? Gul seersucker?So far denna vår.
Vad är det för tyg på den gula kavajen? Gul seersucker?
Lilla gubben, jag hänger alltid med i det senaste. Du ska få ett tips om the next big thing:Du sa det själv!
Jag kör alltid en four in hand och drar isär lite så man ser den smala, och också gärna får vars lite längre än den bredaSnyggt. Men jag hänger inte med på hur du snörar slipsen pöjk. Kortänden brukar jag försöka dölja men jag kanske är hopplöst mossig.
Det blev en Mac tillslutMackintosh, O&J, Loake o Olof1982
Den typen av tydliga spretsmarkörer är väl påväg ut, så man skulle kunna säga att du är i framkant.Snyggt. Men jag hänger inte med på hur du snörar slipsen pöjk. Kortänden brukar jag försöka dölja men jag kanske är hopplöst mossig.
JappDet blev en Mac tillslut