• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Jag skulle definitivt rekommendera att boka ett möte hos saman, de är sköna och kunniga och kan nästan garantera att det blir ett dyrt möte ;)
Tror inte MM kommer göra några fler Eidos mtm, eller ens kommer sälja dem efter sommaren.
Jag som är så lättövertygad med lite vänlighet, bra bilder samt riktigt bra servicemind, kommer inte sluta bra...
@christian-h vet vad jag pratar om då jag har köper alla hans kläder på KS...
Vet du hur det går för Marcus Malmborg just nu?
När jag hämtade ut mina två byxor för två veckor sedan hade en person innan och en person efter som skulle köra en tredelad eidos-kostym via honom, ifall det nu säger något.

Men om man kollar på hans hemsida går det nog mindre bra, inget RTW från årets säsong överhuvudtaget utan bara förra årets saker som är rabatterade.

Eftersom SS har senarelagt sin butiksöppning i Sthlm alltför många gånger orkar jag inte vänta längre så vill testa något helt nytt för mig i kostymväg, dvs bespoke.

Saman Amel eller Cad and the dandy via Götrich, vet att det är två olika husstilar men jag ska bara ha en "tråkig" blå kostym så det spelar mindre roll och jag gillar båda stilarna. Någon som har erfarenhet av dom eller förslag på liknande bespoke som finns tillgängligt i Stockholm för samma pengar, runt 12k.
Skulle starkt rekommendera Saman Amel. Har inget dåligt alls att säga om dom! Kanon bra service och extremt bra grejer till ett bra pris.

Vet du hur det går för Marcus Malmborg just nu?
Det rullar på för Marcus nu. Han har fått in en till person som hjälper honom med det dagliga arbetet också. Vet att det finns en längre post från honom på Styleforum där han förklarar hur saker och ting har varit.

Ett favoritplagg för våren - Safarijacka från Beretta. Kass bild i motljus men är bara så glad att äntligen kunna använda den efter skitväder hela mars.
2BA8470C-9F5A-4934-93C7-9DC2ED102A16.jpeg
Var har du köpt den? Precis en sån jag letar efter!

Skulle starkt rekommendera Saman Amel. Har inget dåligt alls att säga om dom! Kanon bra service och extremt bra grejer till ett bra pris.

Det rullar på för Marcus nu. Han har fått in en till person som hjälper honom med det dagliga arbetet också. Vet att det finns en längre post från honom på Styleforum där han förklarar hur saker och ting har varit.
Läste hans två senaste inlägg där tidigare i dag. Det ska bli intressant att följa! Precis som det ska bli intressant att följa Eidos

Var har du köpt den? Precis en sån jag letar efter!
Oköpt, farsan min köpte en av Berettas bättre OS-hagelbössor för ett bra tag sen, den funkade inte riktigt som det skulle så han fick skicka tillbaks den och fick bössan lagad och jackan som plåster på såren. Passade aldrig riktigt, så jag frigjorde den ut hans garderob, där den hängt oanvänd, förra året. ;)

Med det sagt har beretta en rätt schysst safarijacka nu med. :)

Sista riktigt kalla dagen var det nån som stal mina handskar på jobbet.. :(

..det känns därför som ett läge att köpa på sig ett par nu om det dyker upp reor på finhandskar. Alla tips mottages tacksamt.

Jag skulle definitivt rekommendera att boka ett möte hos saman, de är sköna och kunniga och kan nästan garantera att det blir ett dyrt möte ;)
Tror inte MM kommer göra några fler Eidos mtm, eller ens kommer sälja dem efter sommaren.

Träffade honom tidigare idag och allt verkar bra! Han skulle få in ss18 strax! Har redan en valfri lupo paxad :D
Det svänger fort för MM och Eidos :)
Någon som kan utveckla vad historien säger och nuvarande läge?

Eftersom SS har senarelagt sin butiksöppning i Sthlm alltför många gånger orkar jag inte vänta längre så vill testa något helt nytt för mig i kostymväg, dvs bespoke.

Saman Amel eller Cad and the dandy via Götrich, vet att det är två olika husstilar men jag ska bara ha en "tråkig" blå kostym så det spelar mindre roll och jag gillar båda stilarna. Någon som har erfarenhet av dom eller förslag på liknande bespoke som finns tillgängligt i Stockholm för samma pengar, runt 12k.

Kan inte uttala mig om Götrich men Saman Amel är grymma. La en beställning på en smoking för någon månad sedan och hade första avprovningen förra veckan. Kommer bli grymt bra och de är väldigt trevliga och service minded. Inte så låsta vid sin husstil heller utan de ger rekommendationer men vill man ändra något så är de helt öppna för det. Kör!

Kan inte uttala mig om Götrich men Saman Amel är grymma. La en beställning på en smoking för någon månad sedan och hade första avprovningen förra veckan. Kommer bli grymt bra och de är väldigt trevliga och service minded. Inte så låsta vid sin husstil heller utan de ger rekommendationer men vill man ändra något så är de helt öppna för det. Kör!
Hur lång tid brukar det vanligtvis ta för t.ex. en kavaj hos SA?

Tillbaka
Topp