Golbica
Basic
Har du kvar kvittot från kostnaden när du betalade för att returnera ett paket bör det gå, men dubbelkolla med Paypalomg -- kan man begära tbx pengarna retroaktivt? :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du kvar kvittot från kostnaden när du betalade för att returnera ett paket bör det gå, men dubbelkolla med Paypalomg -- kan man begära tbx pengarna retroaktivt? :-D
Jag var där för två veckor sen och då tog Vivian emot mig. Vad får dig att tro att det är nya ägare?Var för första gången på länge förbi skräddaren på Skeppsgatan som kallats för Vivian. Klev in och insåg att det måste varit ett ägarbyte? Lämnade in vad jag skulle få ändrat ändå.
Någon som har erfarenhet av nya ägarna?
Alltid läskigt att lämna in saker på ändring, desto värre när det är någon som man inte har erfarenhet av.
Då var du på Riddargatan för viv har sålt den på Skeppargatan.Jag var där för två veckor sen och då tog Vivian emot mig. Vad får dig att tro att det är nya ägare?
Har nån testat bergbergs kavajer? Beställde hem en, men tycker den är väldigt bred över axlarna i jämförelse med de andra jag äger. Måttabellen säger 47 över axlarna, medan min caruso är 45, båda i storlek 48. Känns lite udda. Den åker nog tbx.
Fixar en ikväll. Det ser ganska ok ut, ärmarna är en smula för långa, men annars ok.Inte testat men varit lite sugen. Bild?
Har du testat att köra ljusare färger upptill och mörkare nedtill? Det ändrar balansen nedåt och det skulle kunna tona ner en kraftig överkropp. Annars det väl att undvika de mest tighta passformerna eftersom de framhäver storleken.Två frågor, den viktigaste först!
De flesta kläder idag verkar vara designade för smala människor, framförallt på överkropp.
Jag är ca 183 lång, relativt grovt byggd. Väger ca 90kg.
Nästan alla kläder jag provar får mig att se ut som en hockeymålvakt med skydd på.
Jag styrketränar regelbundet och detta får ses som en bieffekt av detta.
Jag har tex svårt att köra Chinos + Skjorta och/eller kavaj då jag oftast se ut som en dörrvakt mer eller mindre.
Några konkreta tips på vad jag ska tänka på när jag väljer kläder för att få kläderna att se mindre illa ut?
Det gäller vardagliga plagg på arbetet främst.
Fråga 2:
Tips på bra tunna strumpor (svarta) som säljs i 50p eller större?
Har du testat att köra ljusare färger upptill och mörkare nedtill? Det ändrar balansen nedåt och det skulle kunna tona ner en kraftig överkropp. Annars det väl att undvika de mest tighta passformerna eftersom de framhäver storleken.
Hur är passformen/storlek på Drakes?Många grymma fynd på linnegatan! Slog till på en till skjortjacka från drakes för halva priset i grönt, samt en skjorta.
Overshirt e lös o mysig. Armhålen asbra och alla detaljer likaså.Hur är passformen/storlek på Drakes?
Min erfarenhet är liten i storlek.Hur är passformen/storlek på Drakes?
John Henric, Berg&Berg, Dressmann x Lalle, Ray Ban och Alden.![]()
![]()
Väldigt bra för priset, passformen på flannellbyxorna är dock att föredra framför de nya imo.Är kostymen Dressmann x Lalle? Vad tycker du isåfall? Rea just nu så funderar på att köpa två.
Riktigt schysst iallafall.
Overshirt e lös o mysig. Armhålen asbra och alla detaljer likaså.
Jag är 185/80kg och tog medium. Small var för tight.
Innan var du naken under, eller?Glömde ta bild på bergberg. Drog på en skjorta o då kändes den bättre. Ärmarna är bra, och axlarna känns okej. Får fundera några dagar till innan jag besluter mig för att behålla eller nej.
Jag har hört att somliga provar kavajer med dunväst under.Innan var du naken under, eller?
JaInnan var du naken under, eller?
Kul att få tillbaka den kavajen sen.
Kul att få tillbaka den kavajen sen.
Hade annat o fixa, men ville testa för jag var nyfiken
Varför prova en kavaj med nåt annat än en skjorta under, dock?![]()
Glömde ta bild på bergberg. Drog på en skjorta o då kändes den bättre. Ärmarna är bra, och axlarna känns okej. Får fundera några dagar till innan jag besluter mig för att behålla eller nej. Köpte även ett par pineér men de hade aslånga ärmar.