• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Oew

Rolex
Nej. Ebay lär vara rätt väg att gå i så fall. Kan vara värt att lägga en bevakning.
Det har jag sedan länge :D Kommer tyvärr ut väldigt sällan. Köpte den här rocken idag, gäller att horda allt Eidos pre-Spurr
eidosnapoli4.jpg
 

Oew

Rolex
Snyggt! Jag har den här, Eidos Shay. Är väldigt nöjd.

3.Eidos.Shay.jpg


Favoritplagget i skjortväg är denna. Eidos Work Shirt i denim. Väldigt trevlig.

eidos.work.shirt.jpg
Det är inte den, jag köpte Janus knit. Håller med om att work shirten är grym! Finns en sjukt billigt på Yoox just nu i japansk indigo.
upload_2018-7-18_11-26-10.png

Tack för tipset. Går det enbart att köpa eidos via ebay?
Nej det finns handlare, men deras designer slutade efter SS18 och nu har Simon Spurr tagit över så Lupos görs inte längre, finns i princip inga kvar hos handlare över hela världen. Så vill man ha Lupos och annat kul är det Ebay/grailed som gäller
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Det är inte den, jag köpte Janus knit. Håller med om att work shirten är grym! Finns en sjukt billigt på Yoox just nu i japansk indigo.
upload_2018-7-18_11-26-10.png


Nej det finns handlare, men deras designer slutade efter SS18 och nu har Simon Spurr tagit över så Lupos görs inte längre, finns i princip inga kvar hos handlare över hela världen. Så vill man ha Lupos och annat kul är det Ebay/grailed som gäller
Jag har den här* skulle det vara.

Edit* - det stod visst så. I alla fall, jag har Shay. ;)
 
  • Like
Reactions: Oew

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Tack för tipset. Går det enbart att köpa eidos via ebay?
Oklart vad som händer framöver. Eller rättare sagt, jag har släppt Eidos och inte satt mig in i hur det ser ut nu. Antonio Ciongoli som var eldsjälen i Eidos har lämnat nyligen och Simon Spurr har tagit över. Något som innebär att Eidos enligt mig är tillbaka på ruta ett.

Antonio kickar igång ett nytt projekt, 18 east. @Oscaro har nog bättre koll.
 

Oew

Rolex
Oklart vad som händer framöver. Eller rättare sagt, jag har släppt Eidos och inte satt mig in i hur det ser ut nu. Antonio Ciongoli som var eldsjälen i Eidos har lämnat nyligen och Simon Spurr har tagit över. Något som innebär att Eidos enligt mig är tillbaka på ruta ett.

Antonio kickar igång ett nytt projekt, 18 east. @Oscaro har nog bättre koll.
har också släppt Eidos nu, förutom att jag kollar på ebay på gamla plagg. 18 East blir kul, sett många riktigt bra plagg och framförallt tyger.
 

Oew

Rolex
Den här är ju bara så jävla ball. Tveksam dock om jag skulle klara av att ”pull it off”!
E660332F-ED18-4EE5-B56D-5961888122E0.jpeg
Den är magisk! Är sjukt bitter att jag inte slog till! Har planerat nått liknande från saman för nästa sommar.
Var köper du eidos och vart köpte du den rocken?
Har främst köpt från Marcus Malmborg, men en del från NMWA och Barneys. Rocken är från Malmborg och var en av få sakerna som fanns kvar från fw17
 
Topp