• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Märkligt, inte första gången. Jag har försökt att styra GTG med hollow123 i Stockholm ett flertal gånger innan han säger ifrån och faktiskt säger att han är ifrån Göteborg. Sedan har jag efter ett antal pm insett att Singular och Whedda är två olika personer.:D

Kör hårt alla och trevlig helg.

Haha tror du får sluta sniffa lim ;)
Nu blir det ju dock äntligen gtg och i gbg till och med

Mitt första par Incotex!

Riktigt stort tack till Singular som gjorde det möjligt tillsammans med sin kompanjon G!

Testade Incotex hos Gabucci första gången för ca 1 mån sedan efter allt tjat om märket, men killen i butiken måste ha gett mig fel strl för två av mig hade fått plats i de!

Kunde inte släppa byxan riktigt än och började tjata på Singular som gav mig exakta mått på byxan vilket jag uppskattar! Byxan plockades hem från leverantören (singular har de inte ens i sortiment) :)! Här tog G över som smsat med mig dagligen känns det som till byxan kom!

Förstklassig service från början till slut och byxan i fråga har jag bara snabbt hunnit testa på lunchen, vilken känsla och de andas verkligen kvalite! Stort tack återigen Singular! När nästa incotex ska in vet jag i alla fall vem jag ska kontakta!

image.jpg

Good stuff!

Meermin string loafer strl 8 - använda trehundra meter. Finns snart till VRAKPRIS på köp & sälj.

Tur att jag inte har fotbollsmatch om två timmar...

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    82 KB · Visningar: 240
Förstklassiga byxor och Göteborgs trevligaste/bästa butik.
Får passa på att tacka Singular och resten av personalen för lite hjälp med badbyxor och ett par slipsar igår också. Alltid lika trevligt att hälsa på hos er!

Nöjet var som alltid mitt - titta in oftare! Trist att behöva lämna er i förtid, men jag var tvungen att hetsa upp i Änggården för att hinna ordna en lårkaka, skrubbsår och något som krasar lite märkligt när jag rör axeln... :D

Haha vad bra! Kan du utveckla något? ;)
Dom har mycket att välja mellan, bra priser, sköna tyger, bra service (där jag handlat iaf) och mycket av sakerna är snygga! :)
Har en kostym och några kavajer därifrån, och alla gånger har dom erbjudit sig att fixa längden på byxor/ärmar och sånt om jag ville. Det har då inte tagit mer än 24h innan jag fått sakerna igen!
Så av mig får dom 4,5/5

Finns det några respektabla små väskor för allt skit som annars ligger i framfickorna? Pallar inte trycka ner allt en sommar till och mobilen blir ju bara större o större.

Brukar se en del coola killar springar runt med sådana här. Även vanligt på semesten söder ut.
Emporio-Armani-Mens-Small-Bag-1.jpg

Dom har mycket att välja mellan, bra priser, sköna tyger, bra service (där jag handlat iaf) och mycket av sakerna är snygga! :)
Har en kostym och några kavajer därifrån, och alla gånger har dom erbjudit sig att fixa längden på byxor/ärmar och sånt om jag ville. Det har då inte tagit mer än 24h innan jag fått sakerna igen!
Så av mig får dom 4,5/5
Nice!

Men vad är det med storlekarna egentligen? Från 42 i regular till 118 i Lång? Som lång är jag van vid 100-storlekar men då heter det ex 152 i stället för 52. Enligt dem ska jag ha 102...bara jag som inte förstår?

Edit: Kan det vara så att 102 motsvarar bröstmåttet?

Senast ändrad:
Nice!

Men vad är det med storlekarna egentligen? Från 42 i regular till 118 i Lång? Som lång är jag van vid 100-storlekar men då heter det ex 152 i stället för 52. Enligt dem ska jag ha 102...bara jag som inte förstår?

Edit: Kan det vara så att 102 motsvarar bröstmåttet?
Jag tror att 102 är en storlek i deras "lång", så det är typ som en 52a, men liiiite längre i ryggen och ärmar (tror jag)

Okej, nu blir det svårt - men jag vet vad jag letar efter. En ljus piké/polo shirt i chambray eller denim. Vore riktigt tufft, men jag hittar ingenting på nätet.
1104_188_1.jpg

Har ni något tips?

Tycker det är allmämt obekvämt att ha saker i fram/bakfickorna på byxorna privat. Under jackårstiderna är allt frid o fröjd.

Tillbaka
Topp