• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Hade vart snyggare om dragkedjan hade vart ton i ton med tröjan. Blir lite för framträdande nu.

Möjligt. Tycker det ser bra ut ändå :)

+1. Jag tänker "Gunde Svan gör reklam för Crafts underställ".
Har för övrigt aldrig sett en snygg ziptröja någonsin och inte nu heller. Det finns en anledning till att Dressman och Cubus kränger dem på löpande band.

Tycker de är snygga, om de bärs rätt.

Har inte Soft Goat det du är ute efter? Har säkert 8-10st av deras tröjor, dock enbart en hoodie med just zip. Bra kvalitet för den låga pengen tycker jag. Man måste dock underhålla dem för att slippa ”luddet”.
Som jag skrev så tror jag på att undvika kashmir. Tror jag sliter ut en sån innan året är slut. :)

Fattar inte Berg&Berg. Var inte deras business att vara billiga och på nätet? Vad har hänt som gjort att de nu tar 2500 för en tröja i merino?
Väldigt fin dock...
Ah, missade det. Ska du snickra i tröjan eller?! ;)
Äh, jag har alltså verkligen inte hundra koll, men den kommer garanterat sitta på ett gäng dagar per vecka (visserligen bara kontorsjobb).
Merino brukar funka bra, och får för mig att kashmir är mycket mer känsligt.

Fattar inte Berg&Berg. Var inte deras business att vara billiga och på nätet? Vad har hänt som gjort att de nu tar 2500 för en tröja i merino?
Väldigt fin dock...

Äh, jag har alltså verkligen inte hundra koll, men den kommer garanterat sitta på ett gäng dagar per vecka (visserligen bara kontorsjobb).
https://www.vfo.se/sv/artiklar/lyam-true-merino-1.html

Väldigt fin dock...

håller med om att dom blivit väldigt dyra. Jag gillar verkligen gillar deras stil och utbud

Tack för tipset. Dessa för 900 kr är fint, har tidigare varit nöjd med flanellbyxor från Brothers så hoppas på samma med dessa!
Screenshot_20181005-112324.jpg
Jag slog till på en sån här jag!
Skärmklipp 2.PNG

Tillbaka
Topp