Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tillbaka till topic då
Är ute efter någon form av tweedkavaj eller liknande tjockare blazer nu till hösten, är inte så insatt i kostym/kavaj svängen så kom gärna med tips!
Prisklass- 1000-1500kr ( om man ens får något bra för den pengen? )
Tack på förhand!
Underbar! Vad har du tänkt bära till?
Är ute efter någon form av tweedkavaj eller liknande tjockare blazer nu till hösten, är inte så insatt i kostym/kavaj svängen så kom gärna med tips!
Okej!Suit Supply börjar på ca 2500 kr för blazers. I Sverige kommer du inte mycket under 3000 kr för godkänd kvalitet (i min värld).
Okej!
Då får jag ändra om lite i tweed/blazer kassan då!
Men har du något tips på något bra märke inom tweed / grövre tyg
Okej!
Då får jag ändra om lite i tweed/blazer kassan då!
Men har du något tips på något bra märke inom tweed / grövre tyg
Tycker båda var snygga men lite tråkigt med en salig blandning av material i båda, i samma prisklass tycker jag personligen OJ är bättre, mer bang for the buck
Det beror helt på tyget - Edmund är bara ett mönster (en modell).Någon av alla er insatta som vet hur OJ kavajen Edmund gör sig som uddakavaj/blazer? Är ju del av kostym men ser lite här och var den säljas som uddakavaj.
Någon av alla er insatta som vet hur OJ kavajen Edmund gör sig som uddakavaj/blazer? Är ju del av kostym men ser lite här och var den säljas som uddakavaj.
Någon av alla er insatta som vet hur OJ kavajen Edmund gör sig som uddakavaj/blazer? Är ju del av kostym men ser lite här och var den säljas som uddakavaj.
Nu har det ju redan påpekats men jag tycker personligen att strukturen på tyget är det viktigaste när du planerar att använda kavajen till t ex. Jeans/Chinos.Någon av alla er insatta som vet hur OJ kavajen Edmund gör sig som uddakavaj/blazer? Är ju del av kostym men ser lite här och var den säljas som uddakavaj.
Är det någon som har tips på lite längre kavajmodeller? Känns som om väldigt mycket slutar ovanför arslet i dagsläget, vilket får min taniga figur att se ännu "mindre" ut... Är det någon av Suitsupplys varianter som är aningen längre?