Konstigt sätt att tänka.Våldtäktsman på helgen eller? Vad är det för fel på en utan massa tramsigt tryck?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Konstigt sätt att tänka.Våldtäktsman på helgen eller? Vad är det för fel på en utan massa tramsigt tryck?
Har en uppsjö av tröjor utan tryck. Kunde vara kul med en med något.Våldtäktsman på helgen eller? Vad är det för fel på en utan massa tramsigt tryck?
Din titel passar dig ganska bra... "Fattar ingenting"
Konstigt sätt att tänka.![]()
Vill börja med att gratulera till en snygg kavaj! Bra val tycker jag. Just till den där kavajen skulle jag plocka ut toner som redan finns i tyget, det blir absolut lättast så. Jag skulle absolut satsa på en mörkblå bomullsbyxa med pressveck, det är ett säkert val som du kan använda till fler plagg. Sedan är en grå/mörkgrå flanellbyxa skitbra om du inte redan har det. Vill du vara riktigt galen så skulle jag även kunna tänka mig en rostfärgad manchesterbyxa, det tror jag skulle vara riktigt vasst. Fråga på om du vill ha mer konkreta tips om märken osv.Jag skulle vilja ha lite tips om byxor som skulle passa till min nya kavaj. Jag köpte en Oscar Jacobson Einar Super 110's Wool Blazer som jag är otroligt nöjd med, men jag måste utöka min byxgarderob. Primärt tänker jag mig att färgerna grått, mörkblått och grönt skulle passa bra. Jag är däremot helt öppen för förslag på byxsorter och andra färger!
Jag kommer väl oftast bära brogues eller mina nya Loake-kängor till, i alla fall än så länge.
Lite bilder på kavajen för att hjälpa till:
![]()
![]()
Köpte en exakt likadan kavaj och är otroligt nöjd. Den är väldigt lätt att kombinera med samtliga byxor i min garderob men om vill ha ett tips så är Incotex bra om du vill få till en skön italiensk stil. En panna på armen och sen är du hemma.Jag skulle vilja ha lite tips om byxor som skulle passa till min nya kavaj. Jag köpte en Oscar Jacobson Einar Super 110's Wool Blazer som jag är otroligt nöjd med, men jag måste utöka min byxgarderob. Primärt tänker jag mig att färgerna grått, mörkblått och grönt skulle passa bra. Jag är däremot helt öppen för förslag på byxsorter och andra färger!
Jag kommer väl oftast bära brogues eller mina nya Loake-kängor till, i alla fall än så länge.
![]()
![]()
Dom har en svensk adress iaf, och är även börsnoterade i Sverige ser det ut som...Någon som har koll på om Suitsupply ens kommer att öppna i Sverige, förut har man kunnat se på hemsidan att en butik kommer att öppnas i Stockholm under hösten. Men nu har dom tagit bort Sverige från butiker på hemsidan, tänkte kolla om någon annan har koll?
Det där begriper du inte.
Finns en hel del tips i denna tråden.Tips på vinterjacka?
Jag skulle vilja ha lite tips om byxor som skulle passa till min nya kavaj. Jag köpte en Oscar Jacobson Einar Super 110's Wool Blazer som jag är otroligt nöjd med, men jag måste utöka min byxgarderob. Primärt tänker jag mig att färgerna grått, mörkblått och grönt skulle passa bra. Jag är däremot helt öppen för förslag på byxsorter och andra färger!
![]()
![]()
Satsa på ett par bra jeans i rådenim. Blir nog snyggast
Dom har en svensk adress iaf, och är även börsnoterade i Sverige ser det ut som...
Tips på vinterjacka?