• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Jag skulle vilja ha lite tips om byxor som skulle passa till min nya kavaj. Jag köpte en Oscar Jacobson Einar Super 110's Wool Blazer som jag är otroligt nöjd med, men jag måste utöka min byxgarderob. Primärt tänker jag mig att färgerna grått, mörkblått och grönt skulle passa bra. Jag är däremot helt öppen för förslag på byxsorter och andra färger!
Jag kommer väl oftast bära brogues eller mina nya Loake-kängor till, i alla fall än så länge.

Lite bilder på kavajen för att hjälpa till:
12142611r_1.jpg

12142611r_2.jpg
Svarta jeans till den där blir ju svingrymt!

Kollat lite på någon skön hösttröja, någon som har erfarenhet av dessa?
tröjacklocks.jpg

Är dom något att ha?
sköna? obekväma?
muppig krage?

Kollat lite på någon skön hösttröja, någon som har erfarenhet av dessa?
tröjacklocks.jpg

Är dom något att ha?
sköna? obekväma?
muppig krage?

Har en sån fast handgjord och stickad. (Köpte i Milano för massa år sen). De är jättesköna och perfekta höst/vinter-tröjor.
Fö, en av de tröjor jag fått mest komplimanger över från det täcka könet.

Provade en kostym på ss för några veckor sedan. Blev dock inget köp den gången, men tog en bild på taggen för att komma ihåg vilken storlek det var. Dum fråga kanske, men kan jag utgå från att byxorna också var i storlek 48? Vad betyder 38?
image.jpeg

Tillbaka
Topp