• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kläderna gör mannen

JoeBravoe

Cartier
Beställde denna igår. Nån som vet vilken film den figurerar i? :)

Screenshot_20190313-075013_Samsung Internet.jpg
 

Androl

Omega
Tänkte höra om någon har lite koll på Galamiddagar, klädsel är kavaj. Tänkte köra mörk grå kostym och förmodligen bruna skor, typ kastanj brun. Annars vid behov får jag köpa nya, isåfall tips. Och även tips på passande fluga för tillställningen.
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Saman och gänget har ett väldigt gott öga och en fin hustil, så gillar du den tycker jag du skall köra! Låt oss säga att min skjorta gav upp efter 1 år för den överanvändes, utan tvekan den bäst sittande skjorta jag ägt. Ville inte bära något annat ;)
Ska maila och fråga om prisbilden stämmer.
 

Oew

Rolex
Sant? Kul att höra! Då måste de ändrat i sin process/tillverkning/land? Tror de startade på 2500/st tidigare.
Tror de har olika nivåer precis som med kavajerna! Beställde inga skjortor nu utan bara en piké och ett par jeans, men ska nog lägga till en kavaj och lite skjortor också. Grymt bra för att bygga upp basgarderoben
 

dauit

Panerai
2-Faktor
Tror de har olika nivåer precis som med kavajerna! Beställde inga skjortor nu utan bara en piké och ett par jeans, men ska nog lägga till en kavaj och lite skjortor också. Grymt bra för att bygga upp basgarderoben
Visste inte man kunde göra jeans också, hur ser prisläget ut för jeansen?
 
Topp