Frele
Basic
Har du någon personlig erfarenhet av dem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
The Big Lebowski!Beställde denna igår. Nån som vet vilken film den figurerar i?
![]()
The Big Lebowski!
Behöver inte klara storm men vill inte att det viker sig av lite vindJag köpte ett hopfällbart i deras butik i London för ett par år sedan och det har hållit bra. Det är ju inte 100% stormsäkert utan av mer traditionell konstruktion men min uppfattning är att kvaliteten är gedigen.
Haft ett som jag var väldigt nöjd med. Tyvärr försvann det i samband med en blöt utekväll men är lite inne på att köpa ett nytt.Har du någon personlig erfarenhet av dem?
Svarta skor och slips...Tänkte höra om någon har lite koll på Galamiddagar, klädsel är kavaj. Tänkte köra mörk grå kostym och förmodligen bruna skor, typ kastanj brun. Annars vid behov får jag köpa nya, isåfall tips. Och även tips på passande fluga för tillställningen.
Tack, vilken färg på slips?Svarta skor och slips...![]()
Till en grå kostym? Vad som helst går väl bra skulle jag säga, även med den gamla lydelsen av kavaj (i.e. nuvarande mörk kostym.) Sätt lite färg på spektaklet, kör något blått, lika, rött eller grönt?Tack, vilken färg på slips?![]()
Kalas tackar!Till en grå kostym? Vad som helst går väl bra skulle jag säga, även med den gamla lydelsen av kavaj (i.e. nuvarande mörk kostym.) Sätt lite färg på spektaklet, kör något blått, lika, rött eller grönt?![]()
...gvs då inte en blockfärgad sidenslips utan struktur alá svensk politiker.Kalas tackar!![]()
Mitt från London Undercover håller än.Någon som kan tipsa om prisvärda paraplyer? Helst ca 5-600 men kan tänka mig att sträcka mig en bit till om jag får bra grejer, säg ca 1k. Är trött på skräpet jag har nu.
Enkel på majoriteten, dubbel på något enstaka par!Enkel vs dubbel plissering på byxor? Och vilken riktning?
Tycker mig se fler och fler bilder på dubbla.
Någon annan som kört skjortor hos dom och kan uttala sig?@kalufsen var precis hos Saman, skjortorna börjar på 2000, men om man köper 3 eller fler hamnar man runt 1600 vilket är väldigt bra imo!
Samma pris som Blugiallo ju, ska lätt testa, tack för tips!@kalufsen var precis hos Saman, skjortorna börjar på 2000, men om man köper 3 eller fler hamnar man runt 1600 vilket är väldigt bra imo!
Sant? Kul att höra! Då måste de ändrat i sin process/tillverkning/land? Tror de startade på 2500/st tidigare.@kalufsen var precis hos Saman, skjortorna börjar på 2000, men om man köper 3 eller fler hamnar man runt 1600 vilket är väldigt bra imo!
Saman och gänget har ett väldigt gott öga och en fin hustil, så gillar du den tycker jag du skall köra! Låt oss säga att min skjorta gav upp efter 1 år för den överanvändes, utan tvekan den bäst sittande skjorta jag ägt. Ville inte bära något annatNågon annan som kört skjortor hos dom och kan uttala sig?
Ska maila och fråga om prisbilden stämmer.Saman och gänget har ett väldigt gott öga och en fin hustil, så gillar du den tycker jag du skall köra! Låt oss säga att min skjorta gav upp efter 1 år för den överanvändes, utan tvekan den bäst sittande skjorta jag ägt. Ville inte bära något annat![]()
Tror de har olika nivåer precis som med kavajerna! Beställde inga skjortor nu utan bara en piké och ett par jeans, men ska nog lägga till en kavaj och lite skjortor också. Grymt bra för att bygga upp basgarderobenSant? Kul att höra! Då måste de ändrat i sin process/tillverkning/land? Tror de startade på 2500/st tidigare.
Visste inte man kunde göra jeans också, hur ser prisläget ut för jeansen?Tror de har olika nivåer precis som med kavajerna! Beställde inga skjortor nu utan bara en piké och ett par jeans, men ska nog lägga till en kavaj och lite skjortor också. Grymt bra för att bygga upp basgarderoben
Mailade och bokade tid nyss!Ska maila och fråga om prisbilden stämmer.
Jodå de gör både vanliga jeans och 5 pocket, jag körde någon mellanvariant i offwhite. Ligger på 3500Visste inte man kunde göra jeans också, hur ser prisläget ut för jeansen?
Update: de håller på att göra om sina skjortor så säljer endast till ett fåtal befintliga kunder. @Oscaro kan du bekkna några i min size...?Mailade och bokade tid nyss!
Vill du inte ha de nyaUpdate: de håller på att göra om sina skjortor så säljer endast till ett fåtal befintliga kunder. @Oscaro kan du bekkna några i min size...?![]()
Såklart, men helst asapVill du inte ha de nya?