Japp! Uniqlos kostar väl 29 kr paretFör dagligt bruk? Vad har du för budget per par?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp! Uniqlos kostar väl 29 kr paretFör dagligt bruk? Vad har du för budget per par?
Jag kör Skolyx, 89kr paret vid köp av 10 par. Funkar prima för det priset.Tips på strumpor som inte kostar så mycket? Kör Uniqlos vanligen, men det är slutsålt ofta på de jag vill ha..
Tips på strumpor som inte kostar så mycket? Kör Uniqlos vanligen, men det är slutsålt ofta på de jag vill ha..
På hemsidan?Var är det slutsålt?
Fanns typ alla färger i butik i STHLM igår. Gillar dem också för priset även om de blir lite sunkiga efter ett par tvättar.
På hemsidan?![]()
Och om man som jag är storkonsument av mörkblå strumpor och vill bunkra kan nämnas att dessa nu verkar kosta 19 spänn paret hos Uniqlo.Japp! Uniqlos kostar väl 29 kr paret![]()
Fanns bara i den större storleken tyvärr!Och om man som jag är storkonsument av mörkblå strumpor och vill bunkra kan nämnas att dessa nu verkar kosta 19 spänn paret hos Uniqlo.
https://se.zoovillage.com/oscar-jac...MIjaLWhsDR4QIVw0QYCh1XgATlEAQYASABEgL87PD_BwE ?Hoodie, gärna i någon form av ull. Runt 1000kr, tips?
Inspo bild
![]()
Fin, dock slut i min size såklart
Hoodie, gärna i någon form av ull. Runt 1000kr, tips?
Inspo bild
Perfekt! Att jag inte ens kollade SS..
Hoodie, gärna i någon form av ull. Runt 1000kr, tips?
Inspo bild
![]()
https://www.instagram.com/p/Bj9j8pJDiLo/Byxorna va asfeta! Vet du vart de är från?
Inte fått mina ännu, ska landa idagFick hem polo från natalino. Verkar välgjorda, men lite udda passform. Manchetten var snortight på mig.
Hur passar de dig @aleks
Börjar ju likna haremsbyxor. Och kragen!!!!Provat deras byxor? Jag ska nog slå till på ett par när de släpper sina sommartyger (inom två veckor). Ser ruggigt bra ut på bilden nedan:
![]()
Håller verkligen inte med dig om byxorna, men en bd ska fan helst vara knäppt imo..Börjar ju likna haremsbyxor. Och kragen!!!!
Byxorna är skitsnygga imo, synd bara att man inte får plats i storleksspannet.Provat deras byxor? Jag ska nog slå till på ett par när de släpper sina sommartyger (inom två veckor). Ser ruggigt bra ut på bilden nedan:
![]()
Börjar ju likna haremsbyxor. Och kragen!!!!
Bara på med en kavaj så ser kragen bättre utBörjar ju likna haremsbyxor. Och kragen!!!!
Ser faktiskt sjukt kul ut, när mode går för långt. Kan knappast påstå att jag klär mig speciellt bra så ingen direkt kritik riktad mot någon speciell utan en allmän reflektion.Börjar ju likna haremsbyxor. Och kragen!!!!
Om ett par år kommer detta skrika 2019 i stället för tidlös elegans och förmodligen ha förpassats till Myrorna. Som vanligt när saker och ting blir mode överdrivs det. Lite lösare passform kring låren påminner mest om en full blöja som hänger längs knäna. Knäpper man den där kragen lär den väl bli som en inbyggd stödkrage som skulle gjort Becks granne grön av avund. Alternativt någon som passat när man lajvar Boardwalk Empire.Byxorna är skitsnygga imo, synd bara att man inte får plats i storleksspannet.
Kan inte du lägga upp lite bilder på vad du tycker är en snygg byxa?
- Kragen ser väl normalare ut när den är knäppt skulle jag tro.
Inte alls enig. Men som tidigare sagt, du får gärna visa vad du tycker är snyggt istället för att bara skjuta ner.Om ett par år kommer detta skrika 2019 i stället för tidlös elegans och förmodligen ha förpassats till Myrorna. Som vanligt när saker och ting blir mode överdrivs det. Lite lösare passform kring låren påminner mest om en full blöja som hänger längs knäna. Knäpper man den där kragen lär den väl bli som en inbyggd stödkrage som skulle gjort Becks granne grön av avund. Alternativt någon som passat när man lajvar Boardwalk Empire.
...och detta är relevant för min fråga hur?Om ett par år kommer detta skrika 2019 i stället för tidlös elegans och förmodligen ha förpassats till Myrorna. Som vanligt när saker och ting blir mode överdrivs det. Lite lösare passform kring låren påminner mest om en full blöja som hänger längs knäna. Knäpper man den där kragen lär den väl bli som en inbyggd stödkrage som skulle gjort Becks granne grön av avund. Alternativt någon som passat när man lajvar Boardwalk Empire.
Även om ni inte delar smak är det inte för mycket begärt att du ska bete dig. Skärpning.Om ett par år kommer detta skrika 2019 i stället för tidlös elegans och förmodligen ha förpassats till Myrorna. Som vanligt när saker och ting blir mode överdrivs det. Lite lösare passform kring låren påminner mest om en full blöja som hänger längs knäna. Knäpper man den där kragen lär den väl bli som en inbyggd stödkrage som skulle gjort Becks granne grön av avund. Alternativt någon som passat när man lajvar Boardwalk Empire.
Jag har väl aldrig uttalat mig huruvida de var fula eller ej. Jag bara tycker det är lustigt med extremt tydliga trender som i en tråd som denna enbart framhålls som fantastiska....och detta är relevant för min fråga hur?