• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kläderna gör mannen

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Hoodie, gärna i någon form av ull. Runt 1000kr, tips?


Inspo bild
41384612_264670060848595_4338971039178676483_n.jpg
 

aximand

Panerai
2-Faktor
Mailade med Luxire idag och efter att jag skickat bilder kom vi överens om att korta byxbenen 2 cm för att få no break. Kommer att bli en till beställning. :)
 

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Provat deras byxor? Jag ska nog slå till på ett par när de släpper sina sommartyger (inom två veckor). Ser ruggigt bra ut på bilden nedan:
42E79A5A-70ED-4305-8469-FFAB4CBF168C.jpeg
Byxorna är skitsnygga imo, synd bara att man inte får plats i storleksspannet. :D
Börjar ju likna haremsbyxor. Och kragen!!!!

Kan inte du lägga upp lite bilder på vad du tycker är en snygg byxa? :)
- Kragen ser väl normalare ut när den är knäppt skulle jag tro.
 
Fantastisk skjorta och trevliga byxor, lite röriga i grenen bara eller så poserar han konstigt, skulle kunna tänka mig att fallet inte är lika bra bakifrån och från sidan. Men hittar man en sådan fit RTW så får man vara jäkligt nöjd.
 

POO

Panerai
Byxorna är skitsnygga imo, synd bara att man inte får plats i storleksspannet. :D


Kan inte du lägga upp lite bilder på vad du tycker är en snygg byxa? :)
- Kragen ser väl normalare ut när den är knäppt skulle jag tro.
Om ett par år kommer detta skrika 2019 i stället för tidlös elegans och förmodligen ha förpassats till Myrorna. Som vanligt när saker och ting blir mode överdrivs det. Lite lösare passform kring låren påminner mest om en full blöja som hänger längs knäna. Knäpper man den där kragen lär den väl bli som en inbyggd stödkrage som skulle gjort Becks granne grön av avund. Alternativt någon som passat när man lajvar Boardwalk Empire.
 

Erik83

Cartier
Om ett par år kommer detta skrika 2019 i stället för tidlös elegans och förmodligen ha förpassats till Myrorna. Som vanligt när saker och ting blir mode överdrivs det. Lite lösare passform kring låren påminner mest om en full blöja som hänger längs knäna. Knäpper man den där kragen lär den väl bli som en inbyggd stödkrage som skulle gjort Becks granne grön av avund. Alternativt någon som passat när man lajvar Boardwalk Empire.
Inte alls enig. Men som tidigare sagt, du får gärna visa vad du tycker är snyggt istället för att bara skjuta ner.
 

grodslukarenx

Patek
2-Faktor
Om ett par år kommer detta skrika 2019 i stället för tidlös elegans och förmodligen ha förpassats till Myrorna. Som vanligt när saker och ting blir mode överdrivs det. Lite lösare passform kring låren påminner mest om en full blöja som hänger längs knäna. Knäpper man den där kragen lär den väl bli som en inbyggd stödkrage som skulle gjort Becks granne grön av avund. Alternativt någon som passat när man lajvar Boardwalk Empire.
...och detta är relevant för min fråga hur?
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Om ett par år kommer detta skrika 2019 i stället för tidlös elegans och förmodligen ha förpassats till Myrorna. Som vanligt när saker och ting blir mode överdrivs det. Lite lösare passform kring låren påminner mest om en full blöja som hänger längs knäna. Knäpper man den där kragen lär den väl bli som en inbyggd stödkrage som skulle gjort Becks granne grön av avund. Alternativt någon som passat när man lajvar Boardwalk Empire.
Även om ni inte delar smak är det inte för mycket begärt att du ska bete dig. Skärpning.
 
Topp