Om man undrar varför det går åt helvete för H&M så kan man ju reka deras strumputbud.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns nog en målgrupp för kassa strumpor med hamburger-motiv också.Om man undrar varför det går åt helvete för H&M så kan man ju reka deras strumputbud.
Varma?![]()
Köpte 23 par ribbade knästrumpor på calzedonia för 10 kr paret. Rekommenderar dessa!![]()
Får ge det ett försök. Har du en länk till de du köpte?Nej, det skulle jag inte säga. Svalare än Berg & Bergs i alla fall.
Får ge det ett försök. Har du en länk till de du köpte?
Tack för tipset, knep ett dussin!![]()
Köpte 23 par ribbade knästrumpor på calzedonia för 10 kr paret. Rekommenderar dessa!![]()
Knep ett gäng jag med. Tack för tipset!Tack för tipset, knep ett dussin!
Låter perfekt inför sommaren, knep även ett par svarta i hopp om att de är tunna nog att funka till smoking.Är inte Calzedonias strumpor väldigt tunna? Alltså nästan strumpbyxortunna?
Gäller priset även i butik?
Kungligt tips!![]()
Tack för tipset! Passade på jag också!![]()
Är inte Calzedonias strumpor väldigt tunna? Alltså nästan strumpbyxortunna?
Gäller priset även i butik?
Grymt tips! @hampuseriksson
Någon annan som har problem med utcheckningen? Vill sig inte med postkoden.
80kr frakt = 8 strumpor, så om du handlade för över 320kr, kunde du lika gärna tagit 8 par till.Löste sig! Buggig sida får jag säga, men 30par strumpor för under 400:- inkl frakt är inte så dumt.
Hoppas bara att de passar![]()
Tackar!
Stort tack för tipset. Knep 40 jag med!![]()
Tackar för tipset!![]()
Alla storlekar och färger i lager i princip. Aja, jag provar! Nöjer mig med 15 par så får vi se vad det är för något, känns märkligt att säga såTackar för tipset!
Man blir ju lite nyfiken på varför det kör denna kraftiga rea. Det är inte några udda färger eller så.
Vi får hoppas att det kommer fram.
Glad Påsk på er alla!
Kanske ska utgår ur sortimentet? Knästrumpor är ju inte superkomersiellt tänker jag.Tackar för tipset!
Man blir ju lite nyfiken på varför det kör denna kraftiga rea. Det är inte några udda färger eller så.
Vi får hoppas att det kommer fram.
Glad Påsk på er alla!
Är inte bara knälånga som säljs för 10:-Kanske ska utgår ur sortimentet? Knästrumpor är ju inte superkomerciellt tänker jag.![]()
Fan, har 30par sockor i köpkorgen då jag märker att de inte levererar till Finland.. surt.![]()
Då faller min teori.Är inte bara knälånga som säljs för 10:-
Tror det är Muddarna/förstärkningen som är i den kombon, själva tyget är 100 bomull?Jäkligt billigt, men lite tveksam till kombon bomull och polyamid, speciellt när det senare är så mycket som 20%.
Dock ingen erfarenhet, kanske funkar.
![]()