• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kläderna gör mannen

The lord

Audemars
Hej mitt i all strump Bonanza. Jag har en fråga, har en skjorta i garderoben som jag gillar väldigt mycket men som inhandlades för väldigt många år sedan då kragarna såg lite annorlunda ut och nu undrar jag om någon vet om man kan byta krage till en mer normal? gärna i Göteborg då.
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Jäkligt billigt, men lite tveksam till kombon bomull och polyamid, speciellt när det senare är så mycket som 20%.
Dock ingen erfarenhet, kanske funkar.
23316231-02BA-4B7F-97C1-9477EA86E4CF.jpeg
Polyamid är plast så känslan blir nog av typen sockerplast. Sen tål den max 30 grader. Underkläder behöver tvättas i 60 grader för att ta död på sjukdomsalstrande bakterier.
 
Jag fick också "your order is partially shipped". Till en summa av 380:-, det menas väl antagligen att 2 par strumpor jag beställt redan var slutsålda.
 
Senast ändrad:
Topp