Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får hoppas det.Tror det är Muddarna/förstärkningen som är i den kombon, själva tyget är 100 bomull?![]()
Drog hem 40st.KS tömmer Calzedonia!
Drog hem typ 15 par jag med! Tack för tips!
Haha nu blev du värstPassade på att köpa julklappar åt hela släkten. Blev 896 par.
"Säljes till listpris"Bara jag som ska sälja mina på på K&S när de sålt slut hos Calzedonia?
Fyfan vilket pris! Tack för tipset. Jag har dessutom rejäl strumpbrist så nu jävlar ska jag passa på!![]()
Missade det helt, värsta är att jag faktiskt började med 40par men tyckte att de var att ta i lite... Gick lite fort kanske80kr frakt = 8 strumpor, så om du handlade för över 320kr, kunde du lika gärna tagit 8 par till.
Tror lite större, så en storlek ner. Iaf enligt deras guide.Vet någon hur storlekarna är? Är de "true to size"?
På vilket sätt? Bra pris, och gratis returBlir en intressant dag för dem som plockar alla dessa ordrar på strumpor...![]()
Har en från Bläck i bomull/siden som jag älskar, men tror dessvärre sen utgått...Jag är sugen på någon off-white sommartröja. Typ en kort/långärmad piké eller jersey popover etc.
Har nån några tips?
Fick en storlek för små först och fick byta, ta en storlek större så de går över vaden annars glider de ner. Men grymma sockar till ett rimligt pris.Vad kan du säga om dina strumpor, såhär ett år senare?
Strumpanarki i tråden!
Jag ska inte köpa några strumpor utan sitter och filar på min nästa luxire-beställning och sitter kluven i tygval - tänker att en fresco i gråbrun (taupe) skulle sitta oerhört fint. Eventuellt också en lite mörkare beige canvas. Andra färger? Mörkblått och grönt känns båda två väldigt intressanta, men båda är lite mer mättade i färgen än vad jag brukar bära.
Det har absolut varit ett alternativ - finns en härlig brun linne här. Den är heller inte så mättad. Alternativet blir annars typ chokladbrun och det känns spontant rätt tufft att bära!Heja dig! Ett par bruna i linne/linnemix?
Jag fick en leveransbekräftelse bara. Fick du ett separat mejl?Verkar som att de sålt slut på vissa - de kunde bara skicka 35/40 par till mig.![]()