• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Strumpanarki i tråden!
Jag ska inte köpa några strumpor utan sitter och filar på min nästa luxire-beställning och sitter kluven i tygval - tänker att en fresco i gråbrun (taupe :woot:) skulle sitta oerhört fint. Eventuellt också en lite mörkare beige canvas. Andra färger? Tänker att det framför allt är för sommarbruk nu. Mörkblått och grönt känns båda två väldigt intressanta, men båda är lite mer mättade i färgen än vad jag brukar bära. Har ni inspo-bilder med grönt och blått får ni gärna dela med er!

Senast ändrad:
Strumpanarki i tråden!
Jag ska inte köpa några strumpor utan sitter och filar på min nästa luxire-beställning och sitter kluven i tygval - tänker att en fresco i gråbrun (taupe :woot:) skulle sitta oerhört fint. Eventuellt också en lite mörkare beige canvas. Andra färger? Mörkblått och grönt känns båda två väldigt intressanta, men båda är lite mer mättade i färgen än vad jag brukar bära.

Heja dig! Ett par bruna i linne/linnemix?

Tillbaka
Topp