• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Senast ändrad:
håller med, det är som nån slags hybrid mellan träningsplagg, modernt lyxplagg och streetmode...
Perfekt i jobbet på långflygningar! I en sån där så skulle man kunna flyga undercover. Folk hade tisslat om man var sportstjärna eller DJ. Bara att svida om till kostymen när man landat.

• Like
Reactions: JLC
Blev en beställning. Nöjd med plaggen. Körde på M på allt men jag har mest S i vanliga fall. 176cm
IMG_20190405_153756.jpg

IMG_20190409_084814.jpg

IMG_20190409_084450_1.jpg
Bild på skjortan?

Någon som har tips på merinotröjor med full zip till ”humana” priser? Gärna i beige/brun som nedan.

71E85944-4661-4789-9166-F634D141256A.png

Är riktigt nöjd med min skjortjacka från Drake's.:) Riktigt praktiskt plagg som kommer att användas ofta. Hade tur med passformen, för den sitter riktigt bekvämt, visserligen kunde ärmarna varit något kortare. Är faktiskt sugen på att köpa bomulls-linne-varianten i "Sand" också trots ett tämligen högt pris för ett sånt enkelt plagg.
Ber om ursäkt för en riktigt, riktigt dålig bild...:sorry: (Ser dessutom ut som att jag har sjukt kraftiga biceps, men här handlar det om att ärmarna på skjortan var upprullade och jag var för lat för att fixa detta.)
3.jpg

Är riktigt nöjd med min skjortjacka från Drake's.:) Riktigt praktiskt plagg som kommer att användas ofta. Hade tur med passformen, för den sitter riktigt bekvämt, visserligen kunde ärmarna varit något kortare. Är faktiskt sugen på att köpa bomulls-linne-varianten i "Sand" också trots ett tämligen högt pris för ett sånt enkelt plagg.
Ber om ursäkt för en riktigt, riktigt dålig bild...:sorry: (Ser dessutom ut som att jag har sjukt kraftiga biceps, men här handlar det om att ärmarna på skjortan var upprullade och jag var för lat för att fixa detta.)
3.jpg
Du är för ärlig, skriv nästa gång
”Kolla in mina biccar” :D

Tillbaka
Topp