Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan att man inte bor i Lund då.. Någon som bor i Lund och har lust att hjälpa till?Tips: Footlight i Lund slår igen och de har 50% på RM Williams.
Fan att man inte bor i Lund då.. Någon som bor i Lund och har lust att hjälpa till?![]()
@grodslukarenx eller @Lindrian kanske? Fått för mig att ni bor där i krokarna.Fan att man inte bor i Lund då.. Någon som bor i Lund och har lust att hjälpa till?![]()
Fan att man inte bor i Lund då.. Någon som bor i Lund och har lust att hjälpa till?![]()
@grodslukarenx eller @Lindrian kanske? Fått för mig att ni bor där i krokarna.
OK, det är Armanis flaggskepp kollektion, ganska bra kvalitet och hantverk. Tror dock inte du kan köpa sådana kostymer via Care of Carl, säljs mest via Armanis egna boutiques etc.
Det var tämligen utgallrat. Provex och annat i storlek 45-46 som såldes, i nästan enbart svart mocka.@grodslukarenx eller @Lindrian kanske? Fått för mig att ni bor där i krokarna.
Finns det någon butik värd att reka i Malmö?
Mina 2 favoriter;
Per Ljung, varumärken som Aspesi, Massimo Alba, Incotex, Mazzarelli, snygg liten butik med supertrevlig ägare. Mer Casual.
Engelska Herr, mer skräddat! Herno, Drakes, Stenströms, deras egna linje med kavajer och kostymer sam från andra märken, CQP sneakers.
Jag har aldrig varit i butiken men Per är löjligt bra att ha att göra med på distans - top notch!
Jag är en medium/48, 80kg 186cm, tycker de är för tighta över bröstet på mig.Hur är Aspesis jackor i storlek? Funderar på en Small ”Vancouver Field Jacket”.
Skriv gärna era mått och vilken storlek ni tog.
![]()
https://adaysmarch.se/shop/outerwear/field-jacket-ripstop-oysterHur är Aspesis jackor i storlek? Funderar på en Small ”Vancouver Field Jacket”.
Skriv gärna era mått och vilken storlek ni tog.
![]()
Kika på PW Ventile Mac.Börjar kika på rockar att ha vid regnigt väder nu när högsommaren är förbi. Har kikat på denna:
![]()
https://www.roseborn.com/navy-cotton-blend-car-coat
Någon som vet hur regntät en sådan jacka är? Förmodligen inte lika bra som en Stutterheim, men kommer användas tillsammans med paraply ändå. Eller har ni några andra tips på regntåliga rockar runt ~5000?
Om du tar bort en nolla så kan detta vara ett budgetalternativ, tagit från den andra klädtråden.Börjar kika på rockar att ha vid regnigt väder nu när högsommaren är förbi. Har kikat på denna:
![]()
Någon som vet hur regntät en sådan jacka är? Förmodligen inte lika bra som en Stutterheim, men kommer användas tillsammans med paraply ändå. Eller har ni några andra tips på regntåliga rockar runt ~5000?
Såg den också och tyckte den såg trevlig ut. Dessvärre hade den inte de den i M/L i navy som jag helst hade velat ha.Om du tar bort en nolla så kan detta vara ett budgetalternativ, tagit från den andra klädtråden.
https://www.uniqlo.com/se/en/produc...dwvar_409338_color=COL35&cgid=IDblocktech2164
Har CDLP och är väldigt nöjd.Kalsonger är det cdlp som gäller eller något annat? Bread & boxers? Trött på budgetvarianter.
Svårt att veta vad du har för preferens eller vad du gillar men Granqvist har fina slipar för pengarna och en del på rea just nu. Finns online men har även en liten butik i Stockholm.Dags att köpa slipsar. Någon som vet vettiga slipsar i Stockholm som är på rea?
Jag har köpt flera olika plagg från Bread & Boxers i sommar. Riktigt bra och användarvänliga. Jag har inte velat ha något annat på hela sommaren så det blir mer därifrån. Det är helt klart.Kalsonger är det cdlp som gäller eller något annat? Bread & boxers? Trött på budgetvarianter.
Sunspel är jag riktigt nöjd med, brukar alltid knipa ett par eller två när de har rea.Kalsonger är det cdlp som gäller eller något annat? Bread & boxers? Trött på budgetvarianter.
Jag hittade en J Lindeberg ”Gavin 72 Peach Poly” för några år sedan, och har sedan dess varit grymt nöjd. Regntät, lätt fodrad, enkel och klassisk. Funkar en ruggig sommardag, men även med tröja under på vintern i södra och Mellansverige. Jag tog min i mörkblått, och lite tajt. Ligger ofta mellan L och XL, men tog min i L.Börjar kika på rockar att ha vid regnigt väder nu när högsommaren är förbi. Har kikat på denna:
![]()
Någon som vet hur regntät en sådan jacka är? Förmodligen inte lika bra som en Stutterheim, men kommer användas tillsammans med paraply ändå. Eller har ni några andra tips på regntåliga rockar runt ~3500?
Kalsonger är det cdlp som gäller eller något annat? Bread & boxers? Trött på budgetvarianter.