• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Jäkligt taggad på dessa, klara nu - skeppas på måndag. :)
331620DE-276E-4DA5-9119-88EB91AA7F14.jpeg
A9410173-BA54-4910-841F-30C4C1F38572.jpeg
9751D084-EA1D-42E0-A31C-7F2995D4EDA4.jpeg
Snyggt! Vilket tyg är de översta? Jag hade tänkt att beställa ett par gråa flanell:)

Hur lång tid tar luxire till leverans normalt? Jag beställde 2a dec men order status är unfulfilled.. @grodslukarenx
Varierar kraftigt, jag beställde 27/11. Har väl mest med hur mycket de måste jobba med ditt mönster att göra.

Edit: kommer stå som unfulfilled tills du har byxorna i handen. :)

Snyggt! Vilket tyg är de översta? Jag hade tänkt att beställa ett par gråa flanell:)
Tack! Det är Dugdaleflanelllen som sänktes från 4k till 900 i 3 timmar under Thanksgivinghelgen. :)

Senast ändrad:
Någon som har erfarenhet av skjortor från Luxire? Lite sugen på en "long flower casual shirt" dvs popover/lupo + en linneskjorta till sommaren.

Någon som har erfarenhet av skjortor från Luxire? Lite sugen på en "long flower casual shirt" dvs popover/lupo + en linneskjorta till sommaren.
Jag har beställt en skjorta som jag nöjd med.. sitter toppenbra! Dock allltid svårt att bedöma tyget.. hade nog valt annat tyg om jag visste vad svårstruket och lättskrynkligt det var..

Letar fortfarande som fan efter en kavaj i mörkblått, men som har lite toner av grått i sig.

Tips?
Gissar att du kollat Suitsupply? Tycker de har rätt mycket fina tyger man kan bläddra i, jag gillar mina uddakavajer därifrån även om det kanske inte är premium.

Är sugen på att köpa en lite finare uddakavaj, vad är den mest mångsidiga färgen och kvalitén till typ chinos och jeans, i en semi-casual arbetsmiljö?

Tillbaka
Topp