Machiavelli
Basic
Hur lång tid tar luxire till leverans normalt? Jag beställde 2a dec men order status är unfulfilled.. @grodslukarenx
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Vilket tyg är de översta? Jag hade tänkt att beställa ett par gråa flanellJäkligt taggad på dessa, klara nu - skeppas på måndag.
![]()
![]()
![]()
Beror på! Har du beställt därifrån tidigare? Första paret byxor för mig tog ca 8 veckor, de ska styra upp ett mönster åt dig och allt.Hur lång tid tar luxire till leverans normalt? Jag beställde 2a dec men order status är unfulfilled.. @grodslukarenx
Första beställningen, körde deras Navy trial pants så borde gå hyfsat snabbt kan jag tyckaBeror på! Har du beställt därifrån tidigare? Första paret byxor för mig tog ca 8 veckor, de ska styra upp ett mönster åt dig och allt.
Nja, det är ju samma mönster som måste göras oavsett om det är trial pants eller inte! Jag skulle räkna med att de dimper ner i slutet av januariFörsta beställningen, körde deras Navy trial pants så borde gå hyfsat snabbt kan jag tycka![]()
Varierar kraftigt, jag beställde 27/11. Har väl mest med hur mycket de måste jobba med ditt mönster att göra.Hur lång tid tar luxire till leverans normalt? Jag beställde 2a dec men order status är unfulfilled.. @grodslukarenx
Tack! Det är Dugdaleflanelllen som sänktes från 4k till 900 i 3 timmar under Thanksgivinghelgen.Snyggt! Vilket tyg är de översta? Jag hade tänkt att beställa ett par gråa flanell![]()
Varierar kraftigt, jag beställde 27/11. Har väl mest med hur mycket de måste jobba med ditt mönster att göra.
Edit: kommer stå som unfulfilled tills du har byxorna i handen.
Tack! Det är Dugdaleflanelllen som sänktes från 4k till 900 i 3 timmar under Thanksgivinghelgen.![]()
Ser fina ut. Funkade size charten? Vad tog du för storlek?Kan meddela att jag är otroligt nöjd efter en användning av Natalinos BD polo shirt.
Jag är generellt sett small. 38 hos de flesta skjorttillverkare.Ser fina ut. Funkade size charten? Vad tog du för storlek?
Alright, tack för info. Kör på S!Jag är generellt sett small. 38 hos de flesta skjorttillverkare.
Tog både en S och M. Första är typ perfekt, men hade väl kunnat vara liiite mer rymlig i kroppen (75kg ungefär). M är lite rymligare såklart, men lite för långa ärmar för mig.
Fina! Bra fall.Dålig bild, bra passform.
Tack!Fina! Bra fall.
Sådär ska det se ut!Kul julklapp som kom levererad dagen innan julafton. Raglanrock från Götrich klar. Tycker att den blev riktigt bra. Otroligt tung och härlig sen när kylan kommer på riktigt.![]()
De ser ut att vara riktigt spot on!Dålig bild, bra passform.
Kul julklapp som kom levererad dagen innan julafton. Raglanrock från Götrich klar. Tycker att den blev riktigt bra. Otroligt tung och härlig sen när kylan kommer på riktigt.![]()
Sådär ska det se ut!
Tusen tack! Gör mig väldigt glad att höra!Helvete vad bra.
Tack! Skyller på syrran.. inga vettiga speglar i mitt sovrum hos föräldrarna.Snygga!
![]()
Beställde 1 december och fick hem byxorna igår, trodde absolut det skulle ta längre tidHur lång tid tar luxire till leverans normalt? Jag beställde 2a dec men order status är unfulfilled.. @grodslukarenx
Hur lång tid tar luxire till leverans normalt? Jag beställde 2a dec men order status är unfulfilled.. @grodslukarenx
Jag har beställt en skjorta som jag nöjd med.. sitter toppenbra! Dock allltid svårt att bedöma tyget.. hade nog valt annat tyg om jag visste vad svårstruket och lättskrynkligt det var..Någon som har erfarenhet av skjortor från Luxire? Lite sugen på en "long flower casual shirt" dvs popover/lupo + en linneskjorta till sommaren.
Gissar att du kollat Suitsupply? Tycker de har rätt mycket fina tyger man kan bläddra i, jag gillar mina uddakavajer därifrån även om det kanske inte är premium.Letar fortfarande som fan efter en kavaj i mörkblått, men som har lite toner av grått i sig.
Tips?