Erik83
Basic
Kan tipsa om att Marcus Malmborgs nya projekt Bodeville är live sedan en timme, en hel del trevligt!
www.bodeville.com
www.bodeville.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan tipsa om att Marcus Malmborgs nya projekt Bodeville är live sedan en timme, en hel del trevligt!
www.bodeville.com
Var de inte strul med Marcus Malmborg tidigare? vågar man beställa?Kan tipsa om att Marcus Malmborgs nya projekt Bodeville är live sedan en timme, en hel del trevligt!
www.bodeville.com
Jag har köpt från honom när han sålde kläder på blocket, sen via tradera och senast F2f i hans lokal i Sthlm. Inget strul vid nåt tillfälle.Var de inte strul med Marcus Malmborg tidigare? vågar man beställa?
Kul att höra. Då blir det nog ett köp.Jag har köpt från honom när han sålde kläder på blocket, sen via tradera och senast F2f i hans lokal i Sthlm. Inget strul vid nåt tillfälle.
Do it! Jag använder kostym alldeles för sällan, annars hade de en väldigt fin Eidos kostym i min storlek...Kul att höra. Då blir det nog ett köp.
Hmm ja det verkar vara hit or miss. Jag kanske bara har haft tur?
Nu blev man tveksam. Han levererar ju ändå kostymer till Victor Lindlöf-Nilsson och John Guidetti så man tycker ju de borde vara lugnt. Kanske är skillnad på folk och folk?Hmm ja det verkar vara hit or miss. Jag kanske bara har haft tur?
För mig fixade han även skräddarändringar och betalade mina kostnader för att laga sömmen på en kavaj.
Blir intressant att se om den plattformen flyger bättre än andra för begagnade kläder.Kan tipsa om att Marcus Malmborgs nya projekt Bodeville är live sedan en timme, en hel del trevligt!
www.bodeville.com
Mm, de verkar ju ha handplockat godbitar.Blir intressant att se om den plattformen flyger bättre än andra för begagnade kläder.
Tja, jag är varken kändis, rik eller känner honom.. Verkar som att omdömena rasade neråt på slutet innan de la ner helt med att sälja på tratten.Nu blev man tveksam. Han levererar ju ändå kostymer till Victor Lindlöf-Nilsson och John Guidetti så man tycker ju de borde vara lugnt. Kanske är skillnad på folk och folk?
Tiden får utvisa. Tråkigt, som du sa trevligt utbud iaf.Tja, jag är varken kändis, rik eller känner honom.. Verkar som att omdömena rasade neråt på slutet innan de la ner helt med att sälja på tratten.
Gick för lågt på Tratten?Mm, de verkar ju ha handplockat godbitar.
När de sålde via tradera verkade grejerna gå alldeles för lågt, så jag gissade att de skulle ha fasta priser när de väl kom igång.
Jo, antar att du har rätt. Men svårt med ovanliga märken på Tradera, som inte folk brukar söka på.Gick för lågt på Tratten?
Tror nog att det gick för det som marknaden vill betala. Men blir intressant att se om detta funkar, imho så är priserna lite höga. Men, vi får se vart det landar.
Beställde sammanlagt tre varor av honom via tradera, 2/3 levererades efter tre påminnelser.Var de inte strul med Marcus Malmborg tidigare? vågar man beställa?
Kan meddela att jag är otroligt nöjd efter en användning av Natalinos BD polo shirt.På tal om Natalino, någon som testat deras nya polo shirts?
https://natalino.co/products/long-sleeve-button-down-polo-shirt-grey?variant=31390186799139
![]()
Luxurie? Varför har du valt olika placering på side-adjustersen?Jäkligt taggad på dessa, klara nu - skeppas på måndag.
![]()
![]()
![]()
Japp!Luxurie? Varför har du valt olika placering på side-adjustersen?
Det kan ha varit uppe tidigare, men jag har inte lyckats med att hitta chinos som håller form och tvätt.
Jag vet att någon tipsade om Asket, men deras storlekar har varit så märkliga.
Önskas tips under tusenlappen om möjligt.
Jag har gått genom många ”budget” varumärken och kommit fram till Dressmans chinos är tveklöst bäst. Bra passform, håller väldigt bra efter tvätt och är gjorda av GOTS certifierad bomull. Allt detta under 400kr går inte att slå.Det kan ha varit uppe tidigare, men jag har inte lyckats med att hitta chinos som håller form och tvätt.
Jag vet att någon tipsade om Asket, men deras storlekar har varit så märkliga.
Önskas tips under tusenlappen om möjligt.
Snyggt! Hur kan man se bilder på ens byxor?Jäkligt taggad på dessa, klara nu - skeppas på måndag.
![]()
![]()
![]()
Man ber dem skicka.Snyggt! Hur kan man se bilder på ens byxor?![]()
Okej! Tänkte att det gick att följa ordern på något smart sättMan ber dem skicka.![]()
Vet du eller någon annan här om det är svårare att göra skrädderiändringar (korta ärmarna) på detta typ av tyg? Jag tänker att det är enklare på "vanligt skjorttyg" med tanke på att skjortor sys ihop av stycken och att stygnen brukar vara enklare att se. Men jag vet egentligen ytterst lite.Kan meddela att jag är otroligt nöjd efter en användning av Natalinos BD polo shirt.
Hehe, ser bra ut! Har du specat olika eller är det olika grundutförande på dem för att få side adjustersen på olika ställe? (är intresserad då jag vill ha mina på sömnen som på det ljusgrå paret)Japp!
Högst jäkla oklart faktiskt.
De är specade olika!Hehe, ser bra ut! Har du specat olika eller är det olika grundutförande på dem för att få side adjustersen på olika ställe? (är intresserad då jag vill ha mina på sömnen som på det ljusgrå paret)
Hehe icke, jag är så tjatig så de skickar till mig i allmänhet.Okej! Tänkte att det gick att följa ordern på något smart sättTack för svar och god jul!