Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där är perfekt längd om du frågar mig. Mycket värre med för långa ärmar som går ner en bit över handen. Det ger intrycket att rocken/kavajen är för stor även om den i övrigt sitter perfekt.Tittar jag på Zalando modellerna har många också kortare ärmar. Vad tror ni, behöver jag förlänga dem?
![]()
![]()
![]()
Jag tar den till skräddaren och ser vad han tycker, men rocken är så jäkla skön kvalitet och sitter bra på kroppen!
Blev ett par nudie jeans på Spirits konkursutförsäljning. Hittade mina modeller i rät storlek, så var bara att slå till.
Men så undrar jag om det är värt att tvätta dem en gång innan jag börjar använda dem. Nudie säger att tvätt innan användning gör dem mörkare och att den så kallade "brean-in process" inte blir lika prominent. Eller är det bullshit?
Dom där skjortorna är så fula att man tror det är ett skämt. Undra om dom kommer att säljas på H&M efter OS? För dom borde ju komma där ifrån eftersom dom är klädsponsor. Om dom gör det kanske man skulle köpa ett gäng och göra ett gammalt klassiskt kläd-bål.Har köpt ny skjorta som jag gillar som faen, men funderar vilken färg på slipsen jag skall köpa så det piffar upp lite?!.
![]()
![]()
Men så undrar jag om det är värt att tvätta dem en gång innan jag börjar använda dem. Nudie säger att tvätt innan användning gör dem mörkare och att den så kallade "brean-in process" inte blir lika prominent. Eller är det bullshit?
Jag tänker direkt på påskkycklingar när jag ser den skjortanHar köpt ny skjorta som jag gillar som faen, men funderar vilken färg på slipsen jag skall köpa så det piffar upp lite?!.
![]()
![]()
Så du vill att dom ska bli mörkare, eller?
Aldrig testat att göra så men jeans tvättar jag alltid ut-å-in i handtvätt (30 grader) utan sköljmedel. Aldrig riktigt fastnat för det här med att jeans ska vara som ett andra skinn som man aldrig tvättar.
Har köpt ny skjorta som jag gillar som faen, men funderar vilken färg på slipsen jag skall köpa så det piffar upp lite?!.
![]()
![]()
Bra eller Anus? Den sitter bra, men vad tycker ni om färgen/stilen?
![]()
Stl 47/48 vännen! Bekväma saker.Fan haru för pjucks på dig??
Har köpt ny skjorta som jag gillar som faen, men funderar vilken färg på slipsen jag skall köpa så det piffar upp lite?!.
![]()
![]()
Skaru bära upp dom där kängorna får du allt ta å odla ett rejält helskägg
Blev ett par nudie jeans på Spirits konkursutförsäljning. Hittade mina modeller i rät storlek, så var bara att slå till.
![]()
Tips på vad man kan ha till dessa byxorna? Är det en mörkblå eller svart tröja han har, svårt att se tycker jag.
Testa ett annat betalningsmedel än apelsiner, så ska du nog se att den håller bättre.
Hehe.
Var hitta du de där byxorna? Zalando? Skulle du kunna länka är du vänlig?
De där köptes på Spirit som nu konkat.