Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad tycker ni om detta? Precis hämtat den hos skräddaren. Ska fria i helgen och vill verkligen ha allt top-notch.
![]()
Köpte min första kostym idag, en Hugo Boss. Ska ha den på lite kommande galamiddagar och dop. Förhoppningsvis kan den även användas vid studenten nästa år. Tycker ni att jag ska sy in den någonstans eller dylikt (byxorna känns ganska självklart)? Nu är den möjligtvis lite stor, men vore som sagt fördelaktigt om jag kunde använda den lite i framtiden också. Ser på bilderna nu att ärmarna blev väldigt skrynkliga tyvärr, krävs bättre bilder tro?
Gillar det! Såg inte så dumt ut med ärmarna vid dina nya bild, brallorna ser ut till att sitta fint! Skorna behöver som sagt lite kärlekKöpte min första kostym idag, en Hugo Boss. Ska ha den på lite kommande galamiddagar och dop. Förhoppningsvis kan den även användas vid studenten nästa år. Tycker ni att jag ska sy in den någonstans eller dylikt (byxorna känns ganska självklart)? Nu är den möjligtvis lite stor, men vore som sagt fördelaktigt om jag kunde använda den lite i framtiden också. Ser på bilderna nu att ärmarna blev väldigt skrynkliga tyvärr, krävs bättre bilder tro?
![]()
![]()
Vad tycker ni om detta? Precis hämtat den hos skräddaren. Ska fria i helgen och vill verkligen ha allt top-notch.
![]()
Du behöver inte vara taskig, killen har köpt sin första kostym i livet...
?
Vad menar du Jakobz?
Köpte min första kostym idag, en Hugo Boss. Ska ha den på lite kommande galamiddagar och dop. Förhoppningsvis kan den även användas vid studenten nästa år. Tycker ni att jag ska sy in den någonstans eller dylikt (byxorna känns ganska självklart)? Nu är den möjligtvis lite stor, men vore som sagt fördelaktigt om jag kunde använda den lite i framtiden också. Ser på bilderna nu att ärmarna blev väldigt skrynkliga tyvärr, krävs bättre bilder tro
Det är ju rätt så uppenbart att du vill göra narr av honom...
Köpte min första kostym idag, en Hugo Boss. Ska ha den på lite kommande galamiddagar och dop. Förhoppningsvis kan den även användas vid studenten nästa år. Tycker ni att jag ska sy in den någonstans eller dylikt (byxorna känns ganska självklart)? Nu är den möjligtvis lite stor, men vore som sagt fördelaktigt om jag kunde använda den lite i framtiden också. Ser på bilderna nu att ärmarna blev väldigt skrynkliga tyvärr, krävs bättre bilder tro?
![]()
![]()
Är det inte du på bilden?Inget är roligt? Om det är din vän så kan du väl tacka för att jag fick låna bilden.
![]()
Är det inte du på bilden?
Killen går i tvåan på gymnasiet och har köpt sin första kostym, det är väl givet att den inte kommer sitta skräddad om den är köpt från kollektion? Känner du dig tuff när du får möjlighet att klanka ned på honom? Stort av dig! Verkligen!
De handlar inte om bilden du postade, utan om hur du hånar föregående bildpostare genom att lägga upp din roliga bild. Din bild är för sig själv hyfsat kul, men i sammanhanget blir de skämskuddeHahaha, hur torr är du egentligen lilla gumman?! Det ÄR en rolig bild, går inte att komma ifrån. Får man inte skratta åt en bild på en kille som bär en kostym nästintill bakochfram?
De handlar inte om bilden du postade, utan om hur du hånar föregående bildpostare genom att lägga upp din roliga bild. Din bild är för sig själv hyfsat kul, men i sammanhanget blir de skämskudde
Det hade varit roligt om det handlar om någon som BORDE ha koll på att kostymen är lite för stor. Killen går som sagt i gymnasiet och ska främst använda kostymen om ett år till studenten. Det gör att det inte blir ett skämt utan snarare ett hån.
Men eftersom du har så ypperlig koll på hur en kostym ska sitta kan du väl posta en bild på en av dina kostymer, som ett föredöme alltså.
Nej nej nej, nu är ni LÅNGT ute och cyklar JakobZ och Hedbrg. Min bild var INTE ett hån till NÅGON på forumet, gällande killen som postat bild på sin kostym ovanför så tycker jag han är grymt stilig, jag ser inget fel och dessutom så ser man ju på bild 1 att han rör sig bekvämt i sig själv. Den där torra stelheten finns inte där i honom och det täcker upp för alla eventuella millimetermissar.
Så Galaxxy, om Du kände dig påhoppad av min post så ber jag om ursäkt, jag hade INTE din post i åtanke när jag la ut min jävligt ROLIGA bild i en passande tråd, jag tycker du bär kostymen bra. Fråga vilken tjej som helst på gatan och hon kommer säga att du ser ballin' ut.
Så JakobZ, sluta leta fel i mina poster för att kunna leka Moder Teresa, ok?
Det hade varit roligt om det handlar om någon som BORDE ha koll på att kostymen är lite för stor. Killen går som sagt i gymnasiet och ska främst använda kostymen om ett år till studenten. Det gör att det inte blir ett skämt utan snarare ett hån.
Men eftersom du har så ypperlig koll på hur en kostym ska sitta kan du väl posta en bild på en av dina kostymer, som ett föredöme alltså.
Du behöver inte vara taskig, killen har köpt sin första kostym i livet...
?
Vad menar du Jakobz?
Det är ju rätt så uppenbart att du vill göra narr av honom...
Vill bara skriva att det är ganska uppenbart att JakobZ missförstod Babankers inlägg. Om man följer hela konversationen ser man det tydligt också. Eftersom att Babankers första inlägg inte var menat till någon så förstår han inte heller JakobZ första kommentar. Och sen är det roligt när Babanker tror att han kanske lagt ut en bild av JakobZ vänInget är roligt? Om det är din vän så kan du väl tacka för att jag fick låna bilden.
Tillägg til JakobZ och Hedbrg;
Jag backade nu för att kolla om jag varit osmidig, men jag kan fan inte förstå varför ni kopplar mitt inlägg till Galaxxys? För att mitt inlägg är under hans? Det är ju faktiskt NI som sitter och ursäktar honom med att han är ung, för att NI inte tycker att hans kostym är rätt.
Mitt inlägg var menat som ett ROLIGT inlägg i en passande tråd och jag tror att de flesta tolkade det precis så.
Summa kardemummma: JakobZ, du är visserligen en kollega till mig, men du är verkligen vad man kallar en "stiff necked fool", blir block på dig.