Minns ej, det är något från vinter 2013/2014 kollektionen. M Christian tror jag modlen heter.
Ok, tackar för svaren. Jag ska nog kunna leta rätt på liknande byxor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Minns ej, det är något från vinter 2013/2014 kollektionen. M Christian tror jag modlen heter.
Ok, tackar för svaren. Jag ska nog kunna leta rätt på liknande byxor![]()
Absolut! Jag har liknande byxor i vintermaterial som jag köpt på Brothers men vill hitta fler tunna byxor med den där stilen. Jag ser de byxorna som ett mellanting mellan kostymbyxor och chinos - perfekt alltså!Lägg gärna upp de här om du hittar!
Absolut! Jag har liknande byxor i vintermaterial som jag köpt på Brothers men vill hitta fler tunna byxor med den där stilen. Jag ser de byxorna som ett mellanting mellan kostymbyxor och chinos - perfekt alltså!
Aa, ser bra ut med allt! Jag tycker det funkar galant med instoppad T-shirt också faktiskt (men det är kanske bara jag?)Jag har ett par likadana i flanell, ser bra ut med både skjorta eller en lite finare tshirt/pike.
Absolut! Jag har liknande byxor i vintermaterial som jag köpt på Brothers men vill hitta fler tunna byxor med den där stilen. Jag ser de byxorna som ett mellanting mellan kostymbyxor och chinos - perfekt alltså!
Ok, tackar för svaren. Jag ska nog kunna leta rätt på liknande byxor![]()
Har strl 48 på alla byxor jag har men frågar är om inte det egentligen är lite stort och jag har köpt den storleken av bara farten... Har du några bilder på byxorna? Är intresserad.Är du smal? Kan eventuellt gräva fram ett par nästan oanvända och superfina flanellbrallor från Oscar Jacobsson (från samarbetet med Nitty Gritty) i storlek 46 och sälja för en rimlig peng.
Kika på Our Legacy! Men håll dig borta från kaschmiren, du kommer att älska byxorna så mycket att du inte vill att de ska slitas ut fort...
Menade du de här byxorna (http://www.ourlegacy.se/shop/ss14_trousers)? Det är ju mer som mjukisbyxor det!Kika på Our Legacy! Men håll dig borta från kaschmiren, du kommer att älska byxorna så mycket att du inte vill att de ska slitas ut fort...
Tyckte denna var lite cool.
www.careofcarl.com är allt man behöver.
Menade du de här byxorna (http://www.ourlegacy.se/shop/ss14_trousers)? Det är ju mer som mjukisbyxor det!
http://www.ourlegacy.se/shop/ss14_trousers där har du en ny länk. Ska kolla in AW13, kanske det finns något kvar ja.Länken fungerar inte... Men de kan ha kvar från AW13.
Hehe, Our Legacy är kaos. Dom inspireras av Ryska pridefestivalen, typ. Men jag har ett par shorts från dom![]()
Har strl 48 på alla byxor jag har men frågar är om inte det egentligen är lite stort och jag har köpt den storleken av bara farten... Har du några bilder på byxorna? Är intresserad.
Tack så jättemycket för tipset! Jag ska titta in den sidan med detsamma!
Mannen gör kläderna!![]()
Går det att leva med kritvita byxor i sommar? Eller blir de skitiga och ser fula ut efter
15min?
Erfarenheter från er?
//Maxim
Köpte min första kostym idag, en Hugo Boss. Ska ha den på lite kommande galamiddagar och dop. Förhoppningsvis kan den även användas vid studenten nästa år. Tycker ni att jag ska sy in den någonstans eller dylikt (byxorna känns ganska självklart)? Nu är den möjligtvis lite stor, men vore som sagt fördelaktigt om jag kunde använda den lite i framtiden också. Ser på bilderna nu att ärmarna blev väldigt skrynkliga tyvärr, krävs bättre bilder tro?
![]()
![]()
Ser bra ut glöm inte att ta bort Bossmärket på ärmen och akutvårda dina skor för Guds skull.![]()