Jag hade ett par 8 i Loake som var precis för stora. Velascan var perfekt i strl 7.5 om det hjälper. Använd inte deras mätdel på sidan. Den är way of!Tack för tipset! Vet du hur de är i storlekarna jämfört med exempelvis Loake?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hade ett par 8 i Loake som var precis för stora. Velascan var perfekt i strl 7.5 om det hjälper. Använd inte deras mätdel på sidan. Den är way of!Tack för tipset! Vet du hur de är i storlekarna jämfört med exempelvis Loake?
Hur är den i storlekarna?
Har en kavaj därifrån. Haft den i ca ett år och är nöjd.Någon som äger kläder från Cavaliere? Hur är kvalitén på dessa plagg om man jämför med andra märken i snarlik prisklass? SS, OJ, JL etc etc
Någon som äger kläder från Cavaliere? Hur är kvalitén på dessa plagg om man jämför med andra märken i snarlik prisklass? SS, OJ, JL etc etc
Var i London i September och dök in i en av deras butiker. Upplevde dock att priserna var något högre än de svenska så jag avstod köp och köpte över nätet istället.Hur är priserna hos Suitsupply i London, är de snarlika med de svenska priserna? Tänker huvudsakligen på butikspriser, samt vet någon om de kör någon mellandagsrea?
Tack för svar, ska själv dit över jul och är sugen på en ny kavaj i den prisklassen.Var i London i September och dök in i en av deras butiker. Upplevde dock att priserna var något högre än de svenska så jag avstod köp och köpte över nätet istället.
Någon som har koll på hur mycket rea Eton och skjortor i samma segment brukar erbjuda nu runt julen?
Etons egna butik brukar köra 40%. Andra butiker brukar köra mellan 30-40% på Eton och Stenströms.
Pörrfekt, tack för svar!Etons egna butik brukar köra 40%. Andra butiker brukar köra mellan 30-40% på Eton och Stenströms.
Brukar det även vara på "standard" vita modeller med?
Testa även la chemise, ströms, gabucci och rose & born som även rear ut sina skjortor + mycket annat såklart.Pörrfekt, tack för svar!
Jag har följt din resa i denimtråden, den där christian-h verkar vara riktigt glad för att handla kläder!Mellandagsrea... Just nu när jag har tänkt att lugna mig med klädköpen. Fan.![]()
Ja, det är faktiskt så - men jag ser det som att jag rustar upp. Alla plagg som jag har handlat på senaste tiden är väl tänkt att typ åldras med och ha som stabila grundpelare i garderoben. Skiter i mer klockköp nu. Resan med jackor är i alla fall över, tror jag. Det var tio resor värre.Jag har följt din resa i denimtråden, den där christian-h verkar vara riktigt glad för att handla kläder!
Ja, det är faktiskt så - men jag ser det som att jag rustar upp. Alla plagg som jag har handlat på senaste tiden är väl tänkt att typ åldras med och ha som stabila grundpelare i garderoben. Skiter i mer klockköp nu. Resan med jackor är i alla fall över, tror jag. Det var tio resor värre.![]()
Det ska jag göra i så fall.Du ger ju bra recensioner och information om plaggen så du får gärna fortsätta, uppskattas!![]()
Vilken tomte.Jag ska ge alla lite tips på hur man ska klä sig
Kolla bara på mig kan inte bli fel
![]()
Haha blev inte mkt till damer den kvällenVilken tomte.![]()
Och tur var väl det...Haha blev inte mkt till damer den kvällen![]()
Ja men vill ju inte ha en galen fru efter sigOch tur var väl det...![]()
Fick nyss hem ett par Hestra-handskar. Ska man fetta in dem efter ett tag eller är det bara att köra på?
Kan du rekommendera något att smörja in med? Har ett pat handskar som skulle behöva lite kärlek.Kör på. Men skulle du någon dag besluta dig för snöbollskrig så skulle jag råda dig till att torka dem långsamt (ej på element) och sen möjligen smörja in dem ifall de känns torra. Men så länge de inte får utstå en massa väta är det cool.