Kan du rekommendera något att smörja in med? Har ett pat handskar som skulle behöva lite kärlek.
vanligt skofett (typ minkfett) brukar göra susen. ta dock inte för mycket. kan göra att handskarna mörknar ordentligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan du rekommendera något att smörja in med? Har ett pat handskar som skulle behöva lite kärlek.
Du får ju givetvis ordna för-rea för oss KS'are!Angående rea; håll ut till sista helgen i januari. Se till att vara i Göteborg. Och ha vassa armbågar.
Hestra har en egen läderbalsam men jag kör Saphir Renovateur på mina, dvs samma som till skorna.Kan du rekommendera något att smörja in med? Har ett pat handskar som skulle behöva lite kärlek.
Satt och funderade på om det skulle kunna fungera. Köpte en burk Renovateur häromdagen så det passar ju braHestra har en egen läderbalsam men jag kör Saphir Renovateur på mina, dvs samma som till skorna.
Kan tipsa om BICK4 det ger ingen fet yta eller känns kladdigt och det gör inte så att det du behandlar får en mörkare färg finns att köpa/beställa på Skoaktiebolaget.Kan du rekommendera något att smörja in med? Har ett pat handskar som skulle behöva lite kärlek.
Nu röstar jag för att vi håller oss till ämnet & diskuterar just kläder.
Jag funderar på att beställa hem denna. Är det någon som har testat Morgano?
http://gabucci.se/sv/product/1126/crewneck
Fan vad det har töjts sig sen senast, ring o prata med butiken, be om att få reklamera?Vad säger experterna om detta? C.O.F M3 i rådenim där jag redan har gått ner en storlek (satt toktight från början) och ändå har jeansen töjt sig typ två storlekar.
Skräddaren säger att hon kan ta in dom. Tror ni det fungerar? Eller är det dags att leta efter ett par nya?
Tyvärr smällar man får ta när man ger sig in i sådant här skit. Svårare än loafers.Fan vad det har töjts sig sen senast, ring o prata med butiken, be om att få reklamera?
Ska man satsa på en blazer med 2 eller 3 knappar?
2. Och ge fan i att knäppa den nedersta knappen. Aldrig aldrig knäppa den.Ska man satsa på en blazer med 2 eller 3 knappar?
Ska man satsa på en blazer med 2 eller 3 knappar?
Jag har kollat mycket på olika blazers, främst från l.b.m 1911 och boglioli och ser att många av deras kavajer har ett snitt nedanför bröstet på bägge sidor av blazern, varför? Ser inte så snyggt ut tycker jag.
Kanske ska vara så när det är en kvalitetskavaj?
Bifogar en lite dålig bild, hoppas ni ser!
NejÄr det verkligen bara deras kavajer som har de snitten?
Har en kavaj från dom och är nöjd med kvalitén. Har ett par skjortor också. Ganska slimmade.. Snygg modell du har hittat.Hittade denna kavajen från The Tailoring club som är Brothers egna lite finare märke som jag gillade. Är det någon som provat detta märke och kan uttala sig om det? Har läst runt lite och det ska visst vara en halv kanvas konstruktion och dem har fått rätt bra betyg gentemot pris klass. Köper en del annat från Brothers och har alltid varit nöjd. Vad tror ni, duger det till en person som inte bär udda kavaj så ofta? Eller finns det någon liknande kavaj från något annat ställe i liknande prisklass (2500kr).