• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Jockinho

Patek
2-Faktor
De där ser förbaskat grymma ut men lite väl pricey, ja. Införskaffade ett par Tiger - Pistolero som substitut men de var alldeles för tighta, kanske funkar om man är riktigt skinny 😊 Blir det rea på dem slår jag nog till!
441A1D3E-F83E-43FF-A26A-F2790C15C690.jpeg

har dessa från H&M, ändå helt ok och lite lösare passform utan att bli baggy. Kostar nada med. Jag är inte lång så inte cropped på mig direkt 🙈
A4D69A89-C8F0-4627-9F3B-465854B0ED0E.png
 

Golbica

Omega
Använder blugiallo skjortor, standard cutaway krage 4cm. Tycker den kmr upp lite mkt på halsen, de har 3.2cm alternativ också. Men det kommer kanske bli alldeles för kort. Vad tycker ni, någon som testat deras lägre kragar?
 

Falken

Panerai
Sant, samtidigt skulle man kunna hävda att en klocka går lättare att sälja än ett par sandaler
Tror inte man skulle torska mer på dessa efter ett år om man vårdar väl och är lite försiktig kontra att plocka ut valfri seiko dykare för 6k. Hermes är ju ett av de mest klassiska varumärkena som finns.
 
Topp