Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja.Kör ni alltid hängslen till smoking?
Tack för svar, jag anade nästan det då jag inte sett några själv. Men har dålig koll på kläder generellt så tänkte att det var bäst att fråga här.
Nej.Kör ni alltid hängslen till smoking?
Vita funkar också.Antar att det är svarta som gäller? Ska ha marinblå smoking.
Nej, passar byxorna bra så ser jag inte behovet, aldrig bälte dock.Kör ni alltid hängslen till smoking?
De där ser förbaskat grymma ut men lite väl pricey, ja. Införskaffade ett par Tiger - Pistolero som substitut men de var alldeles för tighta, kanske funkar om man är riktigt skinny Blir det rea på dem slår jag nog till!
Finns ju vita ”regular” jeans, samma som dessa utan crop skulle jag tro, för samma pengar också.har dessa från H&M, ändå helt ok och lite lösare passform utan att bli baggy. Kostar nada med. Jag är inte lång så inte cropped på mig direkt
Finns ju vita ”regular” jeans, samma som dessa utan crop skulle jag tro, för samma pengar också.
Har f.ö. samma som @Erik83 köpte och är mkt nöjd.
Någon som har koden till care of carl sommarrea?
Sandaler! Beslutsångest. Hermes eller Prada?
Haha!Hermes. Alla dagar. Och två gånger på Söndag.
+1 på denHermes. Alla dagar. Och två gånger på Söndag.
Kör inga sandaler, jag kör på H&Ms espadrillos.Sandaler generellt, under tusingen - vad kör ni? Är lite otaggad på Birkenstocks
Inte supersnygg, men absolut bästa sommarskon, mallorquinas!Sandaler generellt, under tusingen - vad kör ni? Är lite otaggad på Birkenstocks
Sandaler generellt, under tusingen - vad kör ni? Är lite otaggad på Birkenstocks
Varför inte Birkenstock?Sandaler generellt, under tusingen - vad kör ni? Är lite otaggad på Birkenstocks
Kostar dessa 6000:- eller missar jag något?Sandaler! Beslutsångest. Hermes eller Prada?
Kostar dessa 6000:- eller missar jag något?
Ganska trött argument. Inte som att de flesta klockor är värda sitt prisKostar dessa 6000:- eller missar jag något?
Sant, samtidigt skulle man kunna hävda att en klocka går lättare att sälja än ett par sandalerGanska trött argument. Inte som att de flesta klockor är värda sitt pris
Tror inte man skulle torska mer på dessa efter ett år om man vårdar väl och är lite försiktig kontra att plocka ut valfri seiko dykare för 6k. Hermes är ju ett av de mest klassiska varumärkena som finns.Sant, samtidigt skulle man kunna hävda att en klocka går lättare att sälja än ett par sandaler
Vilket argument?Ganska trött argument. Inte som att de flesta klockor är värda sitt pris