Ponlarsson
Silver
Skaffat polotröja för första gången sen mellanstadiet. Känns än så länge väldigt bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Började kolla på paraplyer på nätet och som vanligt kollare man dyrare å dyrare produkter. Är det någon här som har erfaranhet av pasotti paraplyer?
Vilken cliffhanger. Klart vi vill veta vilken potatisskalare man ska ha! Gällande paraplyer har jag hört gott om Fulton men ännu inte hunnit testa själv.Haha... Vi människor är fan inte friska. Att söka i all oändlighet efter den perfekta produkten.. Jag har tyvärr ingen koll på just paraplyer. Hör dock av er om ni behöver en grym potatis och rotfruktsskalare. En top notchskalare är inte att förakta.
Jag har inte så mycket koll på paraplyer det är ju generellt kul när det är klass över saker man köper här kommer några i en bra prisklass också...Började kolla på paraplyer på nätet och som vanligt kollare man dyrare å dyrare produkter. Är det någon här som har erfaranhet av pasotti paraplyer?
Kollar du inte på John Bishop's standup på NRK 3 ? Han pratade häromdagen om ett paraply för 165£ som han hade glömt i en mindre respektabel butik i LondonJag har inte så mycket koll på paraplyer det är ju generellt kul när det är klass över saker man köper här kommer några i en bra prisklass också...
http://www.swaineadeneybrigg.com/brigg/
Har inte hört men i jämförelse så var ju det billigtKollar du inte på John Bishop's standup på NRK 3 ? Han pratade häromdagen om ett paraply för 165£ som han hade glömt i en mindre respektabel butik i London![]()
Teknikmagasinet sålde (för ett par år sedan i vartfall) ett paraply som både vecklade ut sig, och fällde ihop sig automatiskt.Haha... Vi människor är fan inte friska. Att söka i all oändlighet efter den perfekta produkten.. Jag har tyvärr ingen koll på just paraplyer. Hör dock av er om ni behöver en grym potatis och rotfruktsskalare. En top notchskalare är inte att förakta.
Har ingen koll på märket du nämner men däremot har jag hunnit äga två Fulton paraplyer som någon nämnde tidigare i tråden. Varit extremt nöjd med båda och enligt mig är de väldigt prisvärda. Enkelt och billigt att beställa från EnglandBörjade kolla på paraplyer på nätet och som vanligt kollare man dyrare å dyrare produkter. Är det någon här som har erfaranhet av pasotti paraplyer?
Började kolla på paraplyer på nätet och som vanligt kollare man dyrare å dyrare produkter. Är det någon här som har erfaranhet av pasotti paraplyer?
Någon som har testat denna modell?![]()
Kanske ett sent svar... Köpte min smoking på grosshandlaren för många år sedan. Hyfsat bra pris (omkring 2k). De hade dock skralt utbud gällande tillhörande skjortor.Behöver kanske en smoking... Var köper man en billig som ändå ser helt ok ut? Elr funkar blå kostym på nyår
Klippte en liknande från Sunspel. Mycket trevlig färg enlig migDet är dags att fylla upp garderobens mer lediga alternativ. Klickade precis hem denna. Älskar färgen.![]()
Se på fan. Snyggt! Jag stod i valet mellan den ovan och den som du beställde. Har på mig en sådan just nu som du postade ovan i grått och är riktigt nöjd!Klippte en liknande från Sunspel. Mycket trevlig färg enlig mig
![]()
Det är dags att fylla upp garderobens mer lediga alternativ. Klickade precis hem denna. Älskar färgen.![]()
Vart har ni köpt dessa??Klippte en liknande från Sunspel. Mycket trevlig färg enlig mig
![]()
Köpte min på Mr Porter, men det finns ett större utbud på Sunspel.com .Vart har ni köpt dessa??
Tror min kollega har dem som vanliga glasögon. Vad tänkte du på?Någon som har testat denna modell?![]()
Tänkte mest på storleken & helhetsintrycket. Ska in & prova senare idag.Tror min kollega har dem som vanliga glasögon. Vad tänkte du på?
Har ett sådant fast i helsvart, tycker det är väldigt bra och gediget!Angående paraplyer så funderar jag på att skaffa ett sånt här: https://frontmen.com/se/sky-lake-umbrella.html
Ser ruggigt trevligt ut! Och säkert ganska uppiggande att ha över huvudet trista grå regndagar. Dessutom automatisk upp- och ihopfällning.
![]()
Låter lovande! Slår nog till på en sån!Har ett sådant fast i helsvart, tycker det är väldigt bra och gediget!
Åhléns har Eton på rea (kommer dock inte ihåg om de har 30%?), NK har inte börjat än.Tjenixen! Äntligen har man nått upp till de jobbiga 50 första inläggen.
Tänkte inhandla en vit Eton-skjorta till nyårskostymen. Såg att Eton hade 40% rea på nätet. Någon som vet om det går att få tag på samma rabatt någonstans inne i huvudstaden? Tvivlar på att de hinner leverera till imorgon![]()
Blandat 30/40% på Åhléns. Rätt tråkiga modeller kvar IMO men värt ett span. Jag köpte några i måndagsÅhléns har Eton på rea (kommer dock inte ihåg om de har 30%?), NK har inte börjat än.
Edit: De har inte de vanliga standard vit på rea men olika andra vita varianter.